Alla inlägg under augusti 2007

Av Bina - 22 augusti 2007 15:08

Blev Blomkalssoppa till lunch, va precis vad jag var sugen pa, fanns aven LAMM Lasagne.. Men ja som ni vet Lamm ar inte min favorit..


Har aven gatt ut och kopt en Kaffe Latte.. Mums mums..


Hoppas pa en lugn efetrmiddag, dock tror jag inte det haller pa med ett projekt for varan Financial Controller.. Sen kom Revenue Managern idag och fragade om jag hade tid att gora ett projekt med henne..Sa ska gora det sa fort jag ar klar med detta projekt! =)



Av Bina - 22 augusti 2007 12:12

Jag blir fullstandigt galen, jag har sadan extrem respekt for brandalaram och sjalvklart brander..


Idag har brandalaramet gatt av atminstonde 8ggr.. Alla andra sitter kvar och gor ingenting, lite sa hela filsofin om brandalaram har ar.. Medans mitt hjarta slar sa fort att man snart tror att det stannar..


Dock verkar vi ha valdigt kansligt brandalaram eftersom det borjat lata igar ocksa.. Aven forra veckan.. Hatar verkligen brandalaram..

Av Bina - 22 augusti 2007 10:02

Det ar fragan.. Eftersom jag kanner att Marknadsforing och advertising riktigt ar min grejj har jag fatt for mig att kanske kopa upp mig pa lite bocker.. Sa kan jag sitta hemma och plugga lite nu nar hosten kommer har kommit..


Kan ju enda forbereda mig lite pa vad jag har att vanta i Australien..


Dagar som denna kan man inte ens vanta med att aka dit.. Dock skulle det vara underbart att kunna ha ett liv hemma i SWE.. Storsta problemmet ar att vare sig min eller Martins utbildning finns i SWE sa valet ar valdigt begransat..


Ett liv utanfor SWE kommer fortsatta ett litet tag..

Av Bina - 22 augusti 2007 09:59

Ja ni, behover inte saga sa mycket mer an att det kanns fortfarande som om det ar natt.. Molnen ar sa laga och sa tata att ALLT ar gratt.. Det tok regnar ute och ar kallt (ca 8-9 grader)


Hosten kommer, jag fasar over vad den har att erbjuda..


Vill inte ha nagon GBG host som vi hade dar forra aret.. Jag var ju totalt dygnsur hela tiden.. Inget jag langtar efter direkt. Fast va valdigt skont att kunna sitta och plugga dagar som va gra och trista..


Av Bina - 22 augusti 2007 00:14

Är super trött så ska ta mig ett besök till sängen innan jag somnat i fotöljen=)


Imorgon blir det lite nyttigheter, projekt föra över pengar till Svenska konto.. Kan bli ett svårt projekt då jag måste ha någon EBAN kod och Swift Code.. AJa, ska försöka mig på ett samtal till Swedban imorgon.. Hoppas de kan ge mig info över telefonen.. De är ju inte speciellt villiga till at göra det..


Men ska Nanna nu, har en del som ska göras imorgon..


Nästa vecka har jag e slö vecka då jag Soffia är på semester, ska nämligen sitta vid hennes data och scanna en massa reklamer ofrån tidingar och broucheres..


Opera programmet börjar närma sig också.. Har fått e-login föratt göra online kurser. Är 10 delkruser.. Måste klara 80% föratt bli godkänd.. Bra att ha för framtiden! =)


Men ännu bättre är att sova när man är trött..


Sov gott & Dröm sött världen över..  

Av Bina - 21 augusti 2007 22:22

hihi, Jessica kallad precis mig för larvig föratt jag inte bor i SWE, är nog vad jag är du känner mig vännen, Kommer hem springandes till dig så fort jag bara kan, ledig för en date den 7e December ?? Jag har kidnappat dig då=)

Av Bina - 21 augusti 2007 21:28

Här kommer lite bilder på saker jag fått nu när Mamma vart här, som hon har hunnit samla på sig under mina 3 månader ifrån SWE, eller ja snarare vad jag har hunnit shoppa över internet! =)


Är riktigt nöjd med allt!!! Speciellt jackan, den grå melarade höst/vinter jackan.. Valde verkligen rätt färg! =) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards