Alla inlägg under augusti 2007

Av Bina - 24 augusti 2007 20:00

Herregud.. Jag som skulle gora min langa to do list kortare idag.. Trodde jag ja.. Har lagt till atminstonde 6 saker de seanste tva timmarna..


Dock har jag hunnit med att prata med min favvo van, Jessica!! =) Pratade nog pa i 20 min iaf, alltid lika trevligt.. Speciellt nar man kan ringa fran jobbet.. Vi pratade ju faktiskt lite jobb =)


Ska val rora mig hemat... Har dock 92 unread mail.. I min inbox, orkar inte ens borja kolla igenom detta... Sa hoppas att det inte ar nagot viktigt.. Ska nog kolla mailen hemma ikvall/imorgon och ar det nagot viktigt far jag aka in och jobba imorgon.. Soffia ar MOD i helgen sa hon ska sitta pa kontoret imorgon sa kanske ska joina henne..


Hela mitt skrivbord ar fullt av papper och saker.. Brukar annars vara ganska rent pa mitt bord.. men men finns alltid dagar som denna=)


Blev en Smoothie, Hallon & Banan med Youghurt till lunch.. Jag och Soffia tog en tur till Kringlan pa lunchen.. Vi tyckte att vi hade jobbat sa hart (eller bara en bra bortforklaring) =þ


Ska skicka ivag lite mail nu, hehe allt bra att gora det sista jag gor pa fredagar eftersom man inte far natt svar forens pa mandsg.. Sant gillar jag! =)

Av Bina - 24 augusti 2007 12:41

Har vart duktig idag... Blev Havregrynsgrot med 4 apelsinklyftor till frukost med 2 koppar barte.. Mumsmums...


Sen har vi alltid fredagsfika har pa jobbet, det pagar i detta nu, dock tog jag med mig en banan upp ifran frukosten istallet sa de tog jag som fredagsfika.. Lika gott som tarta, eller inte men iaf! =) Kanner mig nojd nu istallet..


Borjar fa lite ont i halsen.. Ska dricka en massa te idag, sen gymmet och jacuzzi bad i eftermiddag, sen mar jag nog prima till helgen nar jag nu ska vara ledig..


Blir dock nog lite Opera traning for mig hemma pa datorn.. =þ

Av Bina - 24 augusti 2007 10:08

Har haft problem den har morgonen.. Forst total vagra jag ga  upp nar klockan ringde, 6.20 Gick upp 6.55 eller ja snarare 7.00, tog mig en dusch..


Men sen sa insag jag att jag hade glomt mina svartakostymbyxor i gymmet igar.. (idiot jag ar, men iaf) Vad skulle jag da ha pa mig?? Fick bli en svart langbomullstunika fran Kappahl med ett par leggings.. Ar enda fredag sa da ar det lite mer casual pa kontoret..


Vi kommer till forsta rodlyset och sa kommer vi ihag, aj fasiken var vag till vagen till Reykjavik ar avstngd.. Sa vi fick kora dar ALLA andra kor.. KÖ kan man kalla det som var..

Vi satte oss i bilen 7.44, normalt brukar det vara runt 7.34, sa redasn dar va vi tok forsenade.. Sen va det ko hela vagen till mitt jobb.. Kom fram 7.58 (normalt 7.42) Sa Martin va inte allt for glad over att han borjade nar han lamnade mig har foratt sedan kora tillbaka foratt komma till hans..


Men men.. Mina byxor fanns iaf i gymmet sa ar inte byxlos iaf..  =)


 Martin far jag ta itu med ikvall, han blev en aning sur nar vi var sa sena..



Av Bina - 23 augusti 2007 23:47

Undrar bara vilka ni är som läser min blogg..???


Lite smått undrande kan man kalla mig, vet dock vissa men dessa nummer går inte ut med antal besök.. =)


ni får väldigt gärna skriv en liten kommentar eller lämna ett litet fotavtryck, skulle uppskattas väldigt mycket!


Natti Natti, igen... 



Av Bina - 23 augusti 2007 23:45

Det blev en helt ok kyckling dock något torr men absolut ätbar. Tur att vi hade skinnet kvar på den annars hade det blitt riktigt jobbigt..



Av Bina - 23 augusti 2007 23:40

Nu är jag seg, har jag iof sig vart sedan jag gick ifrån gymmet.. =) Men nu är det segt..


Nanna nu, imorgon är det fredag.. Igår hade jag för mig att det var tisdag hela dagen.. Sen fick ja en påminnelse om att det var Onsdag.. Idag höll jag på atts trula ihop dagarna igen.. Men vet iaf att det är fredag imorgon=) Bra iaf!


I helgen blir det städa och börja packa lite, så vi inte behöver göra allt nästa helg.. Fortfrande leta bende också.. Hoppas vi hittar något..


Natti Natti Världen.. 

Av Bina - 23 augusti 2007 21:09

Har redan lyckats bränna kycklingen.. Hatar att laga mat när jag rä trött.. ALlt går alltid åt helvete.. Bränt ris snart också..


Martin skriker.. =) 


Man kan inte direkt tro att vi är två utbildade kockar här hemma som dessutom båda jobbat som kockar, iaf inte just nu!


Undra hur detta kommer smaka? 

Av Bina - 23 augusti 2007 20:54

Hemma hemma hemma--


Är helt slut i kroppen, ska försöka påminna mig själv om att inte träna armar så himla mkt, får ju ont och blir trött på en gång.. Bara jobbigt att använda tangentbordet ;-) Då är det faktiskt riktigt illa..


Åt Havregrynsgröt så jag orkade gå till gymmet, va precis vad jag behövde, va helt ensammen också.. =) Ännu bättre..


Nu har vi kört in en hel kyckling i ugnen så vi ska  äta den med ris och wokgrönsaker.. Tänkte göra ett gott frukt fat sedan efteråt, eftersom vi är en snacks familj.. Alltid äta nått! =)


Kolla lite tv och bloggvärlden tills maten är klar..  

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards