Alla inlägg under juni 2007

Av Bina - 16 juni 2007 11:22

Massor av Bröllop.. Har fått en massa ideer till en massa saker idag.. Hoppas Jag & Bella kan hitta på en massa rliga saker till Jessica möhippa, har sååååå många ideer.. Bella vi ska fixa den bästa genom tiderna.. Nått hon aldrig kommer glömma! =)))

Vi får maila lite fram och tillbaka om vad som ska hittas på hihih, sabinadahlin@yahoo.se


Kan ju inte skriva mina ideer här för Jessica läser det ju med största sannolikhet och vem vill veta en massa överraskningar?? Jag vill alltid veta en massa saker innan jag får, även kallad nyfiken=)


Jessica är du nyfiken nu? =) 

Av Bina - 16 juni 2007 11:15

Nu är man vaken igen, varför kan man bara inte sova länge när man kan?? Hade vart så underbart att bara njuta av att få sova men nej, det går inte! TRÖTT! Fast vadå är ju vaken? så ja, skit samma komplicerat blev det..


Jag är ganska skum har jag kommit fram till..

Nu sitter typ Eric och nickar och säger No shit sherlock och tok skrattar.. Tycker om dig iaf! =) Du som just nu är i Brisbane, med kärleken Maja din och njuter i fulla drag! Hoppas du ser till att ha lite info med dig hem om Australien, Brisbane och speciellt Surfers Paradise.. Vill veta ALLT!! Eftersom det tydligen ska bli vårt hem den närmsta tiden om ett år.. 


Filippa, en väldigt go vännen ifrån låg- & mellanstadiet har pluggat på Griffith University i på Gold CoastCampus, så henne måste jag datea lite innan vi åker, hon had lite kontakter sa hon! Perfekt, att få lite info från en vän som känner än och man vet inte skulle Bullshitta än.. =) 


Vad ska göras idag på denna isiga Ö? 

Av Bina - 15 juni 2007 23:56

I ett 9 grader varmt Reykjavik med grå daskigt väder.. MYSPYS.. Det är fortfarande ljust ute fastän klockan är 22.00 Känns udda, har fortfarande inte vant mig vid att vakna mitt i natten och ro att man försovit sig för att det är så ljust, sjukt ljust!


Tvättade igår, så ska se till att plocka in tvätten imorgon.. Stryka får det också bli eftersom man använder sig av en hel del skjortor nu för tiden..

Vänner boxen är på väg på nu igen hehe.. Måste införskaffa oss några osedda dvd boxar med några roliga serier..


"What would you give up, sex or food?" 

Monica, sex

Ross, food

Joey, sex food sex food sex food sex food, hmm "I want girls on bread"

Av Bina - 15 juni 2007 23:27

hehe.. typ det enda vettiga som går på v, första avsnittet visades dagen efter vi kom till Island.. så är inne på 3:e avsnittet nu, nice att ha någo att följa=)

Av Bina - 15 juni 2007 23:01

Kollat Oceans 13, riktigt bra! Snygga män..


Underligt bara, REKLAMPAUS mitt i filmen, förstörde allt.. men fri placering som i USA, störande moment man kan köpa nachos med ostsås.. DET LÅTER!


Men filmen, TOPPEN!!


Kostar 950 ISK att gå på bio helt ok, och de har the Candy King lösgodis, mums! 

Av Bina - 15 juni 2007 23:00

Det snöar i Härjedalen, och är bara 3 grader WOW, "It´s even colder in Swe than it´s here" Alla var chokad.. Tråkigt bara att de inte visste var Härjedalen ligger=)

Ovido - Quiz & Flashcards