Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Bina - 19 juni 2007 23:49

Esjuganga..

Det är detta berg jag ska "bestiga".. Datum är satt tills nästa tisdag kl 18.45 Då är det dags.. Martin ska också med, sen blir det grillinig när vi kommer ner.: Så är mysigt att Martin ska med..


Nu ska jag sova, vart en lång dag är trött.. Natti natti 

Av Bina - 19 juni 2007 09:44

Lite gladare idag, solen skiner=)


Da blir man gladare automatiskt.. Ar sa sjukt stor skillnad pa sol och daligt vader har, aven storre an hemma, svart att beskriva maste upplevas.. Alla pa jobbet sager tom att nar det ar daligt vader blir man automatiskt negativ och hangig, som om jag inte kant pa den karamellen! =)

Vill inte ha den karamellen.. Vill ha den soliga, den som sitter utanbfor fonstret nu.. Mne nu jobbar jag..

Fast har det inte sa daligt enda, sitter och ater en jatte god kiwi och lyssnar pa min mp3 och jobbar/kollar mailen och sitter har.. Sa just nu ar livet snallt mot mig! =)


Vi har kontoret pa 3:e vaning sa vi ser in mot Reykjavik.. ar harligt att ha bra utsikt.. ljusa och kalla lokaler.. Glomde min kofta hemma idag igen, blir jatte kallt ibland.. !!


Har pa mig min nya skjort klanning idag, med ett par svarta jeans och ett par pumps blev super fint!! Sa vet inte riktigt vad jag fick att jag inte visste nar jag skulle anvanda den ifran ?? Jag ar super nojd med den iaf!

Sofie, kolla efter den.. underbar kvaliteè=)) Finns i 3 olika farger.. jag tog den finaste tycker jag=) Njja, fanns en med morkare rander som jag egentligen ville ha, men famnns inte i min storlek.. Ska kolla i Smaralind pa torsdag! =)


Nu ska jag forsatta jobba, sitter fortfarande ensam pa jobbet, hihi Kanns lite laskigt faktiskt.. Fast har ett hotell fullt med folk sa ar bara pa den har vaningen jag ar ensam...


Tar en kiwi till..

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards