Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Bina - 25 juni 2007 23:06

Underbart..


Blev otroligt glad när jag fick beskedet.. Jag kommer alltså ta en bachelor..


Bachelor of Busniess (Hotel Management) på Gold Coast Campus, i Surfers Paradise..

 Jag kommer läsa 1½ år, Så kommer ha min Graduation i November 2009.. Då är jag en grad student!!


Griffith University Grad '09 


Det är jag det, jag Sabina..


Martin ska läsa en Bachelor of Multimedia, och han blir en grad student '11.. Men han har haft sån tur, är inte många sådanna utbildningar världe över, och här kan han tom inrikta sig inom Sound Production (som han tror är det han vill nu)


Nu som sagt är det bara för alla jag känner att börja spara, för ta chansen nu och kom och hälsa på Aus, och ha en anledning till att få se den delen av världen.. Vi kommer ha "sommarlov" mellan Novemeber-Februari.. Då tycker jag alla ska ta sin väska och ta sig en flygtur till andra sidan jorden=)


för jag är...

Grad Student of Griffith University '09 



Av Bina - 25 juni 2007 11:22

Trallalalallaallalala...


For jag har kommit in pa Griffith !!!!!!!! =)))))))))))



Fick mitt antagningsbesked nu pa mail och fax ifran CIS! =)


"Dear Ms Sabina Dahlin,

We're glad to anounce the acceptance to Griffith University and Gold Coast Campus in July 2008... "


Fy fan va jag ar glad! Underbart.. Wieeeeeeee.. Kan ju inte fortsatta jobaa nu, det bara springer i kroppen pa mig!! Vill aka hem nu och bara krama om alla, ar sa himla glad.. oj nu kommer det lite gladje tarar.. =)


Underbart!!


Mamma, jag fixade det jag kom in!!! Jag ar sa glad..


Shit alltsa, Det blir verkligen Australien, vi har kommit in bada tva.. Det som jag inte trodde kunde handa har hant.. Det blir verkliugen Surfers Paradise for oss bada.. UNDERBART!


Fattar ni att jag ar helt overlycklig????




Jessica, I will miss you as hell.. =)



Borja spara pengar nu allihopa for nu ska ni aka till Australien och Down Under..


YES!!!

Av Bina - 25 juni 2007 10:02

Hela forra inlagget blev kursivt, men hur..??


Jag hade inte kanppen intryckt och helt plotsligt va allt kursivt, spokar nog har i min dator ocksa..


Björk, en tjej pa jobbet berattade att nar hon bodde i England (okand ort) Sa bodde hon ovanfor en pub, fanns en massa rattor dar, en dag slutade hennes tvatt fungera och hon skulle da var handig tyckte hon och skulle kolla vad felet va, oppnade upp tv:n och ut trillade en dod mus.. USCH!"!!


Ros som bara den nar hon beratta.. Mar illa av att se rattorna springa pa gatan i Sthlm, och usch nar det va rattor i vaggen i min foredetta lagenhet pa Kungsholmen.. Huvvvva!

Av Bina - 25 juni 2007 09:59

hehe kande mig som Mr. Bean eller nanting... Man ar sa trott gar in pa toaletten och ska duscha nar man vaknat och vad ser man en bamse pappa langben.. Och kan man fa ut den ur badreummet?? Nopp inte det heller.. Va bara attduscha och forsoka sla bort den dar bamsiga saken nar den kom i narheten.. Maste ha sett riktigt roligt ut om man sett det inspelatr.. Vaknade iaf ordentligt! =)

Av Bina - 25 juni 2007 09:55

Idag idag idag och ánnu mer idag.. Ny dag hela tiden.. Iof sig valdiigt skont att tiden gar fort..=) Men  segt att hela tiden bara prata om idag..

Sitter iaf pa jobbet nu och har gjort ett tag, glomde nastan bort min traditionella morgon blogg.. Men nu sitter jag har..


Vi ar tva personer pa jobbet nu, men jag tror att jag ar den trottaste, sitter bara och gaspar hela tiden.. Har sovit jatte daligt inatt, vet inte riktigt vad som har hant.. Men ar segt nar man ar sa trott att man inte vet vart man ska ta vagen! Sa trott ar jag iaf.. men det ar bara att ta sig i kragen och se till att man blir pigg, langtar sa till frukosten.. om typ en timme kan jag fa min kiwi och mina knackebrod mackor.. Langtar...

Av Bina - 25 juni 2007 00:27

Nu har vi kommit hem efter en bil tur, Vi har kört lite överallt och sett lite gott och blandat.. Vår Lilla Bil "PI nästan 500" har fungerat bra.. Ville inte starta först när vi satte oss i bilen efter några försök så brumma han på.. =)


Vi körde nere vid vattnet i Reykjavik.. Vahäftigt på vissa ställen.. Tog en massa kort, ska återkomma med bilderna imorgon när jag sovit och vart på jobbet, för nu måste jag nanna..


Apropå att vägen tog slut så gjorde den faktiskt det, vi körde och vips så svängde vägen utan någon som helst för varning.. Så därför körde vi raktfram men som tur va va det en grusplätt där så vi kunde vända om..


Men nu ska jag sova, Martin vill också ha datorn=)


Natt Natti, Bless Bina 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards