Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Bina - 22 juni 2007 10:07

Ar fortfarande alldeles ensam pa kontoret..


Konstigt!!


Borde ha kommit nagon till Reservations eftersom den oppnar 8.. Klockan ar 10 over.. Aja, tanker bara svara nar det ringer pa min telefon.. hihi Och inte sa manga som har mitt nummer typ Mamma & Sue.. sa lar inte ringa sa mycket=)


Sikken tur for mig!


Dags att borja jobba nu!

Av Bina - 22 juni 2007 10:05

Tills jag fyller ar.. Blir 22 ar i ar den 22a Juli och idag ar det den 22 Juni..


Va mycket 22 det blev=)


Martin jobbar da.. Far val hitta pa nanting for mig sjalv den dagen.. Varfor inte bara shoppa allt jag vill ha=)

Perfekt, eller hur=)



Av Bina - 22 juni 2007 09:56

Ja ni, nu har jag gjort 3 veckor av min praktik.. 23 veckor kvar.. =))


Ville bara saga glad midsommar till er alla andra i klassen som ar nanstans pa det jordklot!!!


Isabelle i Shanghai..

Emma i Auckland...

Sofie i Patong/Phuket.. Grattis i efterskott gumman!

Leon pa PhiPhi Island..

Kim I Dublin..

Marie i Barcelona..

Moa i Manchester..

Johan i Fillipinerna..

Rihan i Kuala Lumpur..

Gina i Cancun..

Sofia & Markus i Kopenhamn..

Hanna i Valencia.. Fast hemma i Boras idag

Diana i Porto..

Sohan i Oman..

Eilish hemma i GBG, Lycka till pa Gothia Towers=)

Andy i London..

Naomi i Belgrad..

Annelie,Lisa,Elin,Linn & Johanna i Kapstaden, South Africa.. Trevlig resa pa Sondag tjejer..

Emmie, lycka till pa Koh Samui!

Elsa lycka till Mornington i GBG, I know everything about the place=)


Maria & Liselott lycka till med era sma bebisar.. =)



OCH EN JATTE TREVLIG MIDSOMMAR! =))

Av Bina - 22 juni 2007 09:51

Alla som ar i Swe eller har mojlighet att fira en riktig Svensk Midsommar GOR DET!!! Sjalv sitter jag pa jobbet.. Ar ju ingenledighet pa Island bara foratt det rakar vara den ljusatse dagen pa aret..

De tycker jag ar skum som pratar om att dansa kring midsommar stangen (som de for ovrigt tycker ser JATTE rolig ut, ett totalt fniss bryter ut) Fattar ingenting.. Vi dricker ju Nubbe ater Sill och har skojj och leker en massa roliga lekar..


Springer med borden in och ut for att komma undan regent, som bara ALLTID maste stora pa Midsommar.. Sen slutar det med att nagra ligger och sover pa grasmattan eller nagot liknande.. Vad ar det som ar sa roligt med detta>??

Det ar ju faktiskt MIDSOMMAR!


Men ar enda kvar pa jobbet..


Skal pa er, drick en extra for mig och ata lite extra mat for mig! Har lar det val inte ens bli en jordgubbe.. Men ska till kringlan idag och kopa en kjol pa Zara jag la undan igar.. Sa ska kolla efter jordgubbar, en dag som denna far de kosta vad de kostar, som sagt det ar Midsommar!!

'


Glad Midsommar alla i Swe & alla glada/sorgsna Utlandssvenskar.. =)

Speciellt alla stackare som inte kan fira en riktig Midsommar en dag som denna..

Love Bina

Av Bina - 22 juni 2007 09:49

Tror var dator hemma ar riktigt sjuk.. Inge bra det dar.. skrev en massa inlagg igar nar jag va hemma, problemmet ar bara att de inte kommer upp.. Det sager att inlagget ar inlagt men inte ar det de.. Sa jag har inte slutat blogga det ar bara min dator som har borjat censurera mina inlagg.. Tycker den ar lite val rasistisk.. Dumma dator..

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards