Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Bina - 12 juni 2007 21:55

Djurgården vann ikväll mot IFK Göteborg och gick upp i Serie ledning!!! WOW!!


Heja Djurgåren, lär väl bli SM-guld bara föratt man inte kan vara hemma och följa laget =/


Men gör inget!!


Kör vidare mot SM-guld!! 

Av Bina - 12 juni 2007 21:20

Min Chef, Sales Managern Soffia jobbade idag igen efter att ha varit i London hela helgen..


Hon tyckte det va tråkig lunch på jobbet så vi åkte iväg i hennes Alfa Romeo, ut i Reykjavik föratt äta lunch hamnade på en Creperia i Kringlan, en av de två shoppingcentrena som finns... Jätte god lunch, blev en lång lunch typ 2 timmar .. Nice..


Har inte gjort så mkt idag, Soffia tyckte jag skulle få en lugn dag så jag tog frivilligt på mig att sortera alla MKTing förråd vi har så vi ser vad för saker som finns att ge bort till VIP gäster.. så nu har vi störtkoll, och det var uppskattat av övriga på Sales & Marketing avdelning...


Kul & Skönt att ta det lite lugnt ibland och bara pyssla, Älskar att pyssla! =) 

Av Bina - 12 juni 2007 21:15

Kan tyvärr inte närvara eftersom jag sitter på en ö som vägrar flytta sig närmare Swe..


Mamma träffade dig i parken, under Champagne frukosten hörde jag och ni äxlade lite tårar, grät en skvätt jag med på jobbet när mamma mailade mig..!

De undrade vad som hade hänt:


" My almost little sister is graduating from High School today, the same school I went to"

*snyftsnyft*

"It's all so complicated" 

*snyftsnyft*


Hmm svårt att förklara känslorna, men hoppas du hade en lika underbar student dag som Jag & Jessica hade den 3e Juni 2004 vid Stockholms Hotell & Restaurang Skola..


Tänker på dig, Njut! Snart börjar livet!


Love Bina 


Av Bina - 12 juni 2007 21:13

Blev en jätte blå dag idag, var chokad när jag vakna och det var super ljust inne, annars är det ljust men idag va det super ljust! Solen toksken.. Har nog vart  typ 15-20 grader idag iaf, SOMMAR! Nja kanske inte men jag hoppas, de tycker jag är så konstig för det enda jag pratar om är när det blir varmt...? Vem skulle inte göra det när det är Kallt & Juni??


Men det blev en blå blå dag.. Myspys! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards