Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Bina - 15 juni 2007 23:56

I ett 9 grader varmt Reykjavik med grå daskigt väder.. MYSPYS.. Det är fortfarande ljust ute fastän klockan är 22.00 Känns udda, har fortfarande inte vant mig vid att vakna mitt i natten och ro att man försovit sig för att det är så ljust, sjukt ljust!


Tvättade igår, så ska se till att plocka in tvätten imorgon.. Stryka får det också bli eftersom man använder sig av en hel del skjortor nu för tiden..

Vänner boxen är på väg på nu igen hehe.. Måste införskaffa oss några osedda dvd boxar med några roliga serier..


"What would you give up, sex or food?" 

Monica, sex

Ross, food

Joey, sex food sex food sex food sex food, hmm "I want girls on bread"

Av Bina - 15 juni 2007 23:27

hehe.. typ det enda vettiga som går på v, första avsnittet visades dagen efter vi kom till Island.. så är inne på 3:e avsnittet nu, nice att ha någo att följa=)

Av Bina - 15 juni 2007 23:01

Kollat Oceans 13, riktigt bra! Snygga män..


Underligt bara, REKLAMPAUS mitt i filmen, förstörde allt.. men fri placering som i USA, störande moment man kan köpa nachos med ostsås.. DET LÅTER!


Men filmen, TOPPEN!!


Kostar 950 ISK att gå på bio helt ok, och de har the Candy King lösgodis, mums! 

Av Bina - 15 juni 2007 23:00

Det snöar i Härjedalen, och är bara 3 grader WOW, "It´s even colder in Swe than it´s here" Alla var chokad.. Tråkigt bara att de inte visste var Härjedalen ligger=)

Av Bina - 15 juni 2007 22:58

Dagen till ära med fidelio och oulook strul, är Hotel Sagas INTERNA motto, NO I CAN´T, för er som inte vet är Radissons YES I CAN, but not today! Dagens snackis på jobbet...

Av Bina - 15 juni 2007 22:50

Vi har kommit fram till en sak på jobbet det är något skumt på gång.. Va inne på jobbet kl 7.45 idag, vilket betyder att jag slutar 15.45 Underbart!!

Samnma gamla vanliga folk på bussen, det luktar fortfarande också.. !


Väl på jobbet börjar det som en vanlig dag, dubbel checka namnlistorna för dagens grupper som kommer med Fidelio.. Funkar för två grupper.. Vad händer sen, jo samma sak som igår.. Fidelio kraschar.. !! Efter ca 35 min är Fidelio upp and running.. 20 min senare kraschar S&C Fidelion (Sales an catering) Vi har en in-house lunch i konffan med 1000 pers, vi behöver S&C, men nopp funka inte.. så vid 10 tiden blir det fika som alltid på fredagar, snittar, chokladtårta och champagne "they call it fika" Sen tillbaka till arbete, fidelio kraschar igen.. När klockan är 11 kraschar även outlock.. Dagen till ära va min uppgift att dubbelshecka alla mail vi fått under juni med fidelio.. och båda systemen funkar inte..

Soffia kom på iden att ta en reprensentations lunch i Smaralindt, så ditt åkte vi gott,.. Kom tillbaka till Saga 2 timmar senare för lite mer kaos, vid 15 tiden va alla problem lösta, så började jobba.. Min aktiva jobb tid för dagen har vart max 2 timmar.. Mest slö/dö tid.. Interna spelet Bubbles har spelats av samtliga anställda=) NIce!


Är väldigt trött efter dagens HÅRDA arbets dag.. 

Av Bina - 15 juni 2007 10:01

sag precis en bild pa Belle pa Jessicas blogg, aven andra kan bli tok kara...

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards