Alla inlägg den 10 juni 2007

Av Bina - 10 juni 2007 22:03

Nu har iaf Martin kommit hem, och så har ni där hemma i Swe vaknat till lite och börjar använda ert internet lite mer, ni vet det kostar faktiskt pengar varje månad så försök använda det till max=)


Fast hade jag vart hemma hade jag gjort exakt samma sak som ni gjort, njutit av solen och levt livet så långt bort från datorn som möjligt=)


Har spenderat så gott som varje minut av dagen framför  datorn.. ne snaarare med datorn i knät.. =) Nu är det Top Gear på TV, Martin är nöjd..


Såg på Jessicas blogg att det är datum satta=)))) Blev så glad att hela jag rös, tårarna kom nästan.. Jessica, jag kommer om jag fortfarande får.. =) Bjuder annars in mig själv, Ska bli så härligt att du äntligen ska få ditt Bröllop, en annan får vänta tills efter Australien.. Grattis Vännen! Saknar dig oerhört! Bara så du vet, är jobbigt att vara här, men försöker hålla skenet uppe!


Vill åka hem.. 

Av Bina - 10 juni 2007 16:22

finns det nån som har någon idé på vad man kan göra..???




Av Bina - 10 juni 2007 11:48

Det känns som om bussarna i Reykjavik kommer bli vår mardröm...! Martin jobbar som sagt på Avis.. Han började idag kl 08.00 Skulle ta bussen som vanligt kl 07.09 Bussen kom inte.. Det visade sig att bussarna i Reykjavik börjar inte gå förens kl. 10.00 på söndagr?

But why??

Nu står vi med alternativet att Martin ska ta taxi varje söndag, eller köpa bil.. Bil blir det.. taxi kostar nästan 150:-, Det blir ett par tusen på 6 månader, lägger hellre de på en bil..

Av Bina - 10 juni 2007 11:42

Staden är död på söndagar! Även på lördag förmiddag.. Folk är ute hela natten festar eller vad de nu gör.. Sen lämnar man knappt hemmet under söndagen, eller lördagsförmiddagen..

Tittade ut ur mitt fönster när kl va 09.05 (typ 40 min sen)ser ut som en spökstad.. Vi bor på en kulle och ser ut över Kopavougr och lite av Reykjavik.. Det står still.. ser inte ens bussarna röra sig! Lite läskigt..


Natten har vart ok, känns som om man har skaffat barn..!!! I lght under oss har de ett par barn.. Breve vårt sovrum har de barn På andra sidan har de barn och ovanför oss har de nog ett litet mindre barn som ska lära sig sova själv.. De skriker konstant! Så när de får en jobbig natt.. Får vi en jobbig natt.. Det värsta är att de inte bara har ett barn i varje familj utan de är typ 4 barn per familj.. Men kul att ha barn, när de är glada=) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards