Direktlänk till inlägg 10 juni 2007

Fortfarande uttråkad.. men lite bättre=)

Av Bina - 10 juni 2007 22:03

Nu har iaf Martin kommit hem, och så har ni där hemma i Swe vaknat till lite och börjar använda ert internet lite mer, ni vet det kostar faktiskt pengar varje månad så försök använda det till max=)


Fast hade jag vart hemma hade jag gjort exakt samma sak som ni gjort, njutit av solen och levt livet så långt bort från datorn som möjligt=)


Har spenderat så gott som varje minut av dagen framför  datorn.. ne snaarare med datorn i knät.. =) Nu är det Top Gear på TV, Martin är nöjd..


Såg på Jessicas blogg att det är datum satta=)))) Blev så glad att hela jag rös, tårarna kom nästan.. Jessica, jag kommer om jag fortfarande får.. =) Bjuder annars in mig själv, Ska bli så härligt att du äntligen ska få ditt Bröllop, en annan får vänta tills efter Australien.. Grattis Vännen! Saknar dig oerhört! Bara så du vet, är jobbigt att vara här, men försöker hålla skenet uppe!


Vill åka hem.. 

 
 
helga

helga

11 juni 2007 13:11

Kul att du hittat min blogg, titta gärna in fler ggr. Har kikat i din oxå. Jag har ett syskonbarn som jobbat 2 höstar på Island med slakt, hu!! Ger bra pengar för framtida resor.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

11 juni 2007 21:57

Hej vännen. Du är så välkommen så på bröllopet. Ditt namn är självklart på gästlistan. Saknar dig med. Förlåt för att jag inte har hört av mig men det har varit mycket med jobb och semester. Imorn tar tess studenten också. Min jobb mail är inte aktiverad än men snart. den är förnamn.efternamn@radissonsas.com
puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards