Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Bina - 16 juni 2007 23:47

Vill ha en ny, min är lite hel trasig.. konstig.. me men, hellre köper jag en resa med Martin nånstans! =))


Tycker vekligen den här telefonen är super fin! =)

Av Bina - 16 juni 2007 23:44

Imorgon är det Islands National dag.. Är firandes i Reykjavik hela hela dagen.. Så vi ska åka in förbi Reykjavik imorgon.. Förhoppningsvis är det fint väder.. men är väl inget man ska hoppas på! =)

Vi ska nog förbi Smaralind & Kringlan imorgon.. Båda shopping centrumen.. Måste kolla läget!


Hoppas det blir en fin dag imrogon, vill kunna ta lite roliga kort också! =)


Have a nice day, ya´ll Icelanders.. =) 

Av Bina - 16 juni 2007 23:42

Är helt tokigt kär i denna fin fina brudklänning, även fast den är rosa.. Helt underbar"


Tråkigt att det är ett par år kvar men oj va fin den är.. 

Av Bina - 16 juni 2007 22:34

Det är lördag kväll i huvudstaden av party, Reykjavik och vad gör vi ligger framför tv:n med datorn i knät och SJÄLVKLART så har vi ju dvd boxen med FRIENDS på fortfarande säsong 10..

Vi har tvättstugan också.. Kört en mörkmaskin, plus att vi har en på väg till nu, så nu har vi hela lägenheten full med tvätt.. Ska också stryka alla skjortor!


Men först måste det bli en del avsnitt av vänner.. Joey fördöker lära sig prata  franska av Pheobe.. hehe så roligt! Jaa vad är inte roligt med Vänner..


Tvätten väntar! 

Av Bina - 16 juni 2007 22:26

Vi har vart på Ikea idag också =))))))


Tror jag alrig har vart så glad av att se IKEA, Vi bestämde oss för att åka dit för att köpa hm lite mat, Hur ofta åker man till IKEA för att handla mat??

Vi gjorde det iaf idag.. Köpte 2 kg Köttbullar för massa pengar, likvärt Brasiliansk oxfile i kg prisklassen.. =) Lingonsylt, Senapssill, MARABOU!!! Både vanlig Mjölkchoklad och Apelsinkrokant! Så nu har vi ½kg Marabou! =) MUMS!!!!!

De undrade nog om  vi riktiga tokar som handlade mat på IKEA för nästan 500 SEK, jaja vad gör man inte föratt äta god mat!


Vi åt även Köttbullarna till middag.. Vi har satt en gräns max 5 köttbullar per person.. Eftersom de va så dyra har vi inte råd annars..


Men middagen idag var sagolik.. Båda bara satt och log.. Blev inte så där jätte mätt.. men klarar mig nog tills imorgonbitti..


Men måste tacka Ingvar Kamprad föratt komma på den underbara uppfinnelsenIKEA, speciellt för alla UtlandsSvenskar, ja för det får man väl iaf kalla sig? 

Av Bina - 16 juni 2007 22:17

Vid 12 tiden tod vi bussen från oss till Smaralind, det största shopping centret i Reykjaviks närområde, eller ja på Island!!

Vi började med en tur på Debenhams, förvarnad Martin om den finfina väska, han tyckte den va fin och så men inte en sak som ska köpas, hans åsikt tyckte jag=) Vi kollade igenom hela Smaralind bara för att ha något att göra under dagen.. Så va mysigt.. Martin hitta en fin Kostym.. också på Debenhams.. Billig va den och dessutom 30% rabatt, men orkar han inte så ja då ger man upp=) Så ska få dit honom imorgon.. En sådan klipp måste införskaffas.. plus att det är första gången jag har sett en kostym som verkligen passar honom..


Vi åt på BurgerKing, MUMS!! Efter det gick vi tillbaka och köpte min väska.. Bilden här nedan avslöjar hur den ser ut=) JIPI!

Sen blev det Haugkaup, handlade lite mat, en ny foundation till mig och en bodyfragrance (Body Splash) Ett måste eftersom man stinker ruttet ägg efter duschen.. Kommer aldrig vänja mig..!!!!!


Sen blev det en färd hemåt.. Måste lägga in kylvarorna i kylen.. 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards