Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Bina - 27 juni 2007 23:11

NU

är det ännu mer bilder uppdaterade från dagen äventyr på


~ BLUE LAGOOOON ~


Kolla in dem vett ja=) Massa skoj..


hehe

Eller inte..


=) 

http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=195710&userId=-1

Av Bina - 27 juni 2007 22:59

Nu har vi vart på Blue Lagoon.. Underbart!! Hyn känns som ny.. =)


Va helt otroligt vackert och vattnet! WOW!!


Landskapen på väg mot Blue Lagoon är helt fantastiska.. Är helt amazed.. Martintycker att det är det enda jag pratar om, men det ser verkligen ut som ett månlandsakp.. Så alla som åker buss från Keflavik Flygplats mot stan.. Kolla på landskapet.. WOW!! Är helt stunning! =)


Vi åt middag på vägen hem, KFC & TacoBell.. Så var riktigt mums.. Men de är sjukt dåliga på Engelska utanför Reykjavik.. Vi frågade om det var kycklingfilee i kyckling bitarna.. de fattade inte och vi gav upp.. Tog en Burrito&Soft Tortilla och en Kycklingburgare!


Nu har vi kollat på Uggly Betty, de avsnitten vi missade på säsongen i Swe..



Nanna snart är så trött... 




Bild: Bina vid Blue Lagoon 

Av Bina - 27 juni 2007 17:32

Ar pa vg dit strax, bar av om 30 min! Underbart...


Hade skrivit sma medelanden till alla nara och kara men sa forsvann allt jag hade skrivit.. Sa far skriva mer nar vi kommer hem ikvall! =Þ



Take Care all.. Miss U

Av Bina - 27 juni 2007 12:29

Kom en grupp nu som behover 16 rum, som har bokat men vi hittar inte bokjningen... Hela Reykjavik ar fullt och personerna som ska checka in sitter pa flyget till REykjavik... Vad gor man??


Nedgradera gasterna fran 4stjarnigt till ett guesthouse???


Vi far se..


Av Bina - 27 juni 2007 10:08

Rosten forsvann tydligen tillsammans med min ork igar kval.. Don't know why really.. Men det maste den ha gjort.. Later som om jag pratar i olika tornarter hela tiden.. Maste lata lite galet.. och jag som ska ha mote med en agent idag.. Far drick mycket the idag vid frukosten..


Imorse va riktigt segt att ga upp.. Har lite ont mellan skuldrorna och emellan revbenen (????) Men men.. Konstiga stallen..


Lamnade Bikinin hemma idag, struntar i att ta en simtur pa lunchrasten.. Kanner inte foratt utsatta min kropp och rost for mer konstigheter.. Vi ska ju enda bada ikvall=) Blue Lagoon...


Martin va min privata chaffuor imorse.. Aven fast han kunde fa sova sa gick han upp och korde mig till jobbet.. och la i en tvatt i tvattstugan=) Har man varldens mest underbara pojkvan?? Absolut en dag som denna..

Solen Skiner.. lite bland molnen, men molnen ar hoga idag och utover atlanten ar det klart sa molnen drar nog norr over snart!


Sitter och lyssnar pa min mp3 nu, mysigt att ha nagot att lyssna pa nar man jobbar, alla sitter med pluppar i ornen och sma sjunger och har MSN pa.. hehe Vilket jobb va? Lyx ar vad jag kallar det, inte direkt som vardagen i skolan?


Eller ar det sa har verkliga livet ser ut?

Av Bina - 27 juni 2007 00:30

Ännu mera bilder är nu uppdaterade..


För er som undrar är det mycket lättare och går fortare + att man kan framkalla ifrån resedagboken direkt!


Länken till min sida är..


http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=195710&userId=-1



Underbara bilder med underbart väder.. Kolla in dem=) 

Av Bina - 27 juni 2007 00:02

Hmm.. Jag klarade det inte.. Min kropp orkade inte va alldeles svimfärdig och mådde superilla.. Kom en bit över halva vägen.. Lite segt men wow vilken utsikt jag hade..


Martin hade nog bättre eftersom han gick upp till toppen.. =)


Satt neranför och vänta, blev svin kallt!! Och Martin hade bilnycklarna så där fick jag sitta och frysa.. Tur att han kom ner när han kom.. Annars hade jag sprungit upp och hämta nycklarna..


Så Esja, får för mig bli ett projekt att klara av.. jag har inte gett upp helt och hållet.. Ska försöka igen.. Men ska nog träna på gymmet ett tag innan=)


Nu ska jag nanna, super trött!!


Jobb imorgon, luncha med Soffia på ett bad, Simma och Bada bubbelpool.. Sedan blir det Blue Lagoon imorgon efter jobbet..


Vad livet kan bli enklare med bil... Underbart!


Sun still shines like crazy! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards