Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Bina - 11 juni 2007 23:44

Jaaa, efter all hemlängtan kom jag på vad som göra, Har köpt med mig Chai Latte pulver från Espresso House, Får bli en sådan.. =) MUMS..

Mamma du får köpa med dig mer pulver när du kommer, ett tips ha det inte i handbagaget det hade jag, tullev var misstänktsamma mot mig, men jag är ju inte farlig men endå ett bra tips!


Vet ni vad, Idag var jag och handlade på haugkaup.. Om man handlade för mer än 1000ISK Fick man en Blåbärs Pizza på köpet (!?!!!?) En pizza med blåbärsfylling på med vaniljsås i en påse bredvid.. Den skulle ha kostat 99ISK, om vi äter sådanna till middag varje dag så är det typ det billigaste vi kan få i oss.. Sjukt! Vi kan få middag för 99ISK.. Illa!!!


Köttbullen kommer rulla hem, apropå köttbullar vi ska till IKEA och köpa köttbullar, MUMS! Längtar... 

Av Bina - 11 juni 2007 23:40

146 besökare igår, vad är det som är så underhållande, höll på att trilla av stolen när jag hade 72?? Men 146???

 

Hallå Världen vad är det som är så intressant??? 



Men TACK! 

Av Bina - 11 juni 2007 23:15

Nu har jag tagit en Snickers och vips så va livet bättre, tänk om det kunde vara så enkelt! (för er som inte visste det, det hjälper inte!)


Martin sätta på en Friends DVD box nu.. Finns typ alla i lägenheten där vi bor nu, så nått har vi och göra.. Det är bara för bra.. =) En liten glädje bärare i en grå vardag! Fast idag har det vart fint väder.. Blå Himmel ungefär lika blå som I Swe och ungefär lika soligt som i Swe och ungefär lika varmt om man tar bort 20 grader, tror ni kan uträkningen om inte (30-20=10) KALLT!


Har haft min höstjacka som är fodrad på mig! Då är det kallt..


Ska nanna snart hoppas det är en mindre grå dag när man vaknar imorn.. Men vems dag skulle inte bli grå om man måste duscha i ruttet ägg luktande vatten varje dag=/


Var Välkommen du Gråa Dag, in i mitt Mysiga liv! 

Av Bina - 11 juni 2007 23:02

Jag önskar bara att de kunde säga Sverige nästa när man sitter på bussen och ska kliva av varje morgon.. Men icke sa nicke.. Hamnar på Hagatorgi och Radisson SAS Saga Hotel varje morgon endå, inte för att jag inte trivs eller tycker det är roligt där..

Är bara Island jag inte är allt för förtjust i, eller snarare det händer så mycket hemma i Sverige som jag hellre vill göra..

.. Typ vara med och planera Jessicas bröllop med Jessica, titta på klänningar och gosa med Belle, träffa lille sysslingen Liam och självklart Matte(bråka vid poolen) & Sofie, och sysslingarna Alexandra & Isabelle och Camilla.. Träffa Calle & Alice och få se Martin vara lycklig omkring Robin.. Vara med Mamma och göra allt som bara vi kan göra!.. Kräftskiva hos Gittan & Åke som förr i tiden..

Bara vara hemma och få mysa med Hanna & Lollo, ta ett glas vin och snacka skit!.. Grilla med Yvonne & Stefan och få träffa Felix.. Busa med lilla Fifi och umgås med Tomten! Gå på Malmgrenska och få se den alltid leendes Kerstin.. Prata med Sue, fira midsommar ute på Åtorp med Hasse & Lisbeth.. Vill äta mysmiddag med Maria på Sturehof och festa med Rebecka..Umgås med Eric och bara få kramas, Träffa mina systrar Romina & Alicia och få ta igen den missade tiden i våra liv, Kalla Pappa för Pappa..


... Men mest av allt vill jag bara vara hemma i min lägenhet på Frejgatan och bara kunna säga att jag är hemma!! om 25 veckor då är jag hemma, men det är 25 veckor för länge.. Vill nu! Inte om 25 veckor

Av Bina - 11 juni 2007 22:51

Har in förskaffat en Bank Konto också idag, vart flitig, men bank kontot va ingen större bedrift av mina bedrifter.. Banken ligger i hotellet där jag jobbar, så tog´den banken bara därför.. vet ju hur det är annars när man ska gå till banken alltid stängd eller något liknande.. Ingen risk nu eftersom jag sitter på kontoret 2 våningar ovanför banken. =)


De ville ha en massa konstig info, de undrade hur mycket pengar jag skulle föra över ifrån kontot varje månad. Tycker inte riktigt att de har med det att göra, men det tycker de...

De ville vet vad jag skulle ha bank kontot till (????) Ha min pengar, eller finns det en bä'ttre anledning?? I så fall skulle jag vilja veta dem.. <Men de skrattade lite lätt när jag frågade och gick snabbt över till nästafråga..


Konstiga banker finns det..  

Av Bina - 11 juni 2007 22:35

trallalala..


Jag har ett person nummer, tralallala!


Heheh, alla har frågat mig om jag tycker det är häftigt att ha fått mitt Kennetala (Fyra sista siffror) Jätte häftigt svara jag, har juh haft det hela mitt liv! =)

Men nu har jag fått nya sista siffror ja iaf under tiden jag är på Island.. + att de vänder på person nummret 220785-XXXX Hur skumt är inte det??



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards