Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Bina - 9 juni 2007 23:23

Ska gå och lägga mig, Martin har redan lagt sig.. Han va super trött.. Men är så svårt att sova här.. Så himla ljust ute hela tiden..


Ska lägga mig i sängen och läsa min SOLO tidning som jag tog med mig hit från Swe.. Mamma lär få köpa med sig lite tidningar när hon kommer i augusti=)


Natti för idag, sov gott allihopa! 

Av Bina - 9 juni 2007 18:47

Fick ett härligt, busigt SMS av Sofie  förut när jag va ute.. Handlade i stort sätt om att det var väldigt skönt och soligt hem, (kanske nästan för varmt).. Att det är kallt här framgår inte förens man går ut och behöver ha fodrad jacka!! (Det är Juni!!!!!)


Tack för värmen via mobilen Sofie, är uppskattat! =)


Mobilen är så oerhört tyst nu när man lämnat landet, så bara pipandet gör en glad och får en att le, TACK!  

Av Bina - 9 juni 2007 18:44

Va inne på Lyfja & Hilsa (typ vårt apotek) Jag använder mig av ACO´s rengörings produkter för problemhy.. (problembarn ni vet) De kostade så gott som 140:- här...!!!!!

Samma produkt på apoteket i Swe kostar 47:- det har jag tyckt va dyrt.. Nu får alla som kommer på tanken att komma hit ta med sig ACO´s rengörings produkter för min fina problemhy..!

Av Bina - 9 juni 2007 18:42

Blev en fins fin skojrttunika=) En kortärmad skjorta och en vanlig tråk vit skjorta, men är nöjd..

Ville dock hitta en svart skjorta helst kort ärmad för det är mycket bekvämare under kavaj tycker jag men kommit underfund med att jag har alldeles för tjocka ärmar, ja iaf för skjortor som är kortärmad, men som vanligt så fanns de inte i rätt storlek...


Måste alla köpa samma storlek som mig???!!!??!?!??!


Hallå 40 i skjortor, eller M/L är mina från och med nu.. Iaf dem på Island=) 

...

Av Bina - 9 juni 2007 18:41

 Glömde länken..


http://www.janenorman.co.uk/


Wondeerfull things=) 

Av Bina - 9 juni 2007 18:38

Har hittat märket på kläder som jag bara älskar!!! Jane Norman, finns här på Debenhams, även kollat in deras hemsida, finns i Stockholm i nya SOUK gallerian (gamla Debenhams).. Oh My God!! Hittade THE dress.. Jätte söt och super fin.. KÄR!! Fanns dock inga bilder på den på hemsidan, men hallå.. den finns i huvudet! =)))


En väska också..


Har sagt finns det kvar nästa helg så köper jag det, det är min nya grej så gör jag med allt jag vill ha...


Gjorde så med en kofta på Zara idag, fanns dockinte kvar så blev lite sur på mig själv men, sparade nästan 400:-, så va ju bra egentligen..

Av Bina - 9 juni 2007 12:22

Vår kära Marabou är den bästa chokladen.. Vad sugen jag blev på Marabou, det närmaste jag har hittat är Diam, tråkigt att jag inte är någon riktig Diam fantast, får väl bli! =)

Av Bina - 9 juni 2007 12:15

för er som inte har något bättre för er, kan alltid gå in på www.mbl.is

Om ni av någon anledning skulle tycka det var väldigt roligt att försöka förstå och endå förstår lite önskar vi gärna en översättning.. Blir frusterad över att allt är på Isländska=)



Ska göra mig ordning så man kan vara i Smarakindt tills det öppnar vid 12.. kl är ju bara 10...


Over and out! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards