Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Bina - 9 juni 2007 12:07

Vädret har endå vart ok, till och från iaf.. Just nu är det inget väder som man kan hänga i julgranen, men sånt är livet! Är avundsjuk på vädret ni har där hemma, här är man glad om temperturen överstiger 10 grader!


Kan inte ni alla bara ställa er åt Islands håll och få alla ni känner att stå och blåsa över lite värme, är frusterande att missa svenska sommarn, Saknar Swe!


Jobbat har jag gjort annars, har tom med mig lite jobb hem.. Läsa lite kontrakt och några addendium för S&M Directorn.. ska vara inne på Måndag för signering sedan ska jag skicka iväg det till respektive företag..


Just nu, vi har bara 3 kanaler på  tv:n.. En är det Isländska barnprogram på, en är typ mtv och den tredje är amerikansk gudtjänst tv, är gudtjänster dag ut och dag in. Fast alla andra kanaler fungerar när det är nyheter.. SKUMT!

Av Bina - 9 juni 2007 12:04

På Island är det typ nått heligt runt torsdagar iaf i staden, allt är öppet längre! Shoppincentrume är öpnna tll 21 man kan 2 betala för 1 på Bio.. Hä'nder en massa saker men alltid på torsdagaR!

Av Bina - 9 juni 2007 11:58

Ska till Smaralindt idag, är Islands största shoppingcentrum (Typ som Gallerian i stan skulle jag säga.. ) Måste införskaffa oss lite förnödenheter, byta 1 skjorta och e t-shirt jag köpte i Kringlan i torsdags..


Ikväll blir det Tacos till middag, så som vi har längtat.. Men får bli på kyckligrester eftersom kött här eller ja Koköttffärs kostar  100:-/kg DYRT!, Grsifärs kostar 500g=45:-, Lammfärsen däremot = 1kg är 60:-


Men lamm går bort i den här familjen.. Eftersom det är oftast jag som lagar mat och jag hatar lamm, så blir det inge lamm..=) Det låter väll rimligt! Tycker jag iaf.. Lever hellre på Vatten eller nudlar bara jag slipper lammet!


Fruktar bara dagen på jobbet när man kommer ner i lunchrummet och det stinker, vart ska jag då ta vägen? 

Av Bina - 9 juni 2007 11:55

Vi har haft lite "problem" på vår dator, sådanna där jobbiga problem som är svåra att bli av med, sånt som en viss person blir jätte arg om det är jag som införskaffar.. Får inte berätta vad det är, för han tycker det är lite jobbigt=) Det var inte jag iaf.. =)


Nu verkar det som om problemmmen har försvunnit... Ja jag hoppas det iaf.. Därav har jag inte kunnat gör så mkt.. Men problem doktorn Martin va här igår och lagade lite! Så nu mår våran dator toppen efter en dags medicinering igår.. hehe


Har typ berättat fastän jag inte får=) Busigt! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards