Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Bina - 30 juni 2007 00:54

UNDERLIGT.. Eller hur?


Att man måste sova.. Men så sant så sant.. Ska nanna nu jag, ny dag imorgon.. Förhoppningsvis med lika fint väder som idag! =)

I sådannat fall ska jag bege mig till Swimmingpoolen här i Kopavougur, Bör nog köpa en solcreme också.. Eftersom jag verkar har blivit lite röd efter min 1½ timme i solen idag..


Är så skönt att "sommaren" tagit sig en tur till Island också=)


För er som undrar har solen forfarande inte gått ner och lär inte göra på ett par timmar.. Solen går ner sen typ 2 timmar senare går den upp igen.. Sånt är läget här, Ständigt ljus!


Nu fattar jag reklamen för Island på planet, att det var fler soltimmar här under sommaren än vad det är i Florida.. så klart det blir om solen är uppe så gott som dygnet runt! =)


Nu ska jag nanna i mitt dagsljusa sovrum, SKUMT!


Natti Natti 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards