Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Bina - 17 juni 2007 13:07

Jag har just fått reda på av Martin att jag är förbjuden att blogga idag..  Vet inte riktigt vad han pratar om, han känner sig nog lite ensam många stunder, speciellt nu när Vänner-boxen är slut.. Känns faktiskt segt!


Vi har kollat runt på Amazon föratt köpa lite nya tv-serier på box.. Blir hela One Tree Hill, Las Vegas Säsong 3, OC säsong 4, Entourage..


Vi har redan alla andra Las Vegas & OC Säsongerna..


Vill ha Sex and the city, Vänner, Desperate Housevives, Brothers & Sisters, CSI.. Ja ni det finns mycket man vill ha..


Men vi kom fram till att vi int ens börjat titta på PrisonBreak, Greys Anatomy, Lost.. Alla säger att det är så bra men vi har inte riktigt förstått det.. Kan någon förklara det??


Vi är i behov av något att se på, t:n suger här.. som sagt Bachelor Rome, har vi börjat följa men käns segt att behöva vänta tills varje fredag!


Vill ha bra tv! =)) 

Av Bina - 17 juni 2007 01:42

Nu är hela boxen tittad på, sista avsnitt av vänner är sett och allt special material, alla tabbar och blunders=)


Så bra, den bästa serien någonsin!!


Tacka Gud för Vänner, Joey, Chandler, Ross, Pheobe, Monica and Rachel.. TACK!

Av Bina - 17 juni 2007 01:36

Tror iof sig att ni redan sover, och ni som fortfarande är vakna borde nog gå och lägga er klockan är mycket..


Sofie, hoppas du fortfarande har en helt fantastisk kväll ute på stan, och att du druckit precis så många Cosmopolitans som du förtjänar, dvs tok många=) Och ett tack för alla busiga sms jag får, när man minst anar det=) Betyder så oerhört mkt!


Har strykt alla mina skjortor nu, riktigt trött är jag efter det.. Har ingen strykbräda så blir så jobbigt med axeldelen på skjortan.. Men men, tycker inte att jag gör någponting annat än att klagar! =)


Slut på klagandet, dags för sängen=) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards