Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Bina - 13 juni 2007 20:09

hehe Martin brås på sin mor.. Gick på toaletten förut, vad hittade jag inne bredvid handfatet?? En tekopp.. Sue brukar och så ställa tekoppar lite överallt, Martin med men på toaletten?? Hallå..


hihi lät den stå kvar få se om han upptäcker den, han skyller säkert på mig, men vem är det som dricker te hela tiden i den här familjen?? Martin! 

Av Bina - 13 juni 2007 19:28

Jag är ett kak monster och det vet alla, till och med min kläder när de hamnar i sopptunnan eller längst ner i byrålådan.. Här är de värre än vad jag någonsin kan bli..


Vi får gratis MARYLAND cookies på jobbet.. står en jätte korg framme med kakor i p-rummet hela tiden.. Alla äter kakor hela tiden.. Bara jag som äter utav knäckebrödet..


"It's good that we have hired a Swede so we know the ryecrisp wont have to end up in the trashcan.. "


Mumms med knäcke.. speciellt med gurka på.. MUMSA 

Av Bina - 13 juni 2007 19:24

Nu har man haft en hel dag på jobbet igen =) Är fortfarande kul, idag fick jag göra samma sak för första gången, alltså första gången jag gjorde något för andra gång.. Komplicerat.. Ska inte försöka förklara det en gång till, blir bara fel=)

Jätte äcklig mat på jobbet idag.. Jag vet att man inte får säga att mat är äcklig, men joo jag är vuxen nu, det var tok jätte äcklig nat idag.. Det var en köttgryta med gröna ärtor med stekt ägg och kulpotatis med svarta pluppar i.. Jag tycker inte om svarta pluppar i min mat, inte heller överkokta gröna ärtor med någon konstig fettig sås.. jajaja, äcklig mat ska man inte ens behöva prata om, för det är äckligt.. 

Blidde inga fika raster idag, skönt att slippa dricka kaffe.. Vill ju bara ha mer hela tiden.. Magen min börjar göra ont.. Ska nog sluta dricka kaffe.. 

Av Bina - 13 juni 2007 10:02

Gra dagens fina vader ar redan borta, sa lange fick man vara glad och ma bra! hehe..


Hoppas det kommer tillbaka imorgon, dagar som ar bla da fungerar livet underbart...


Men sen ar jag ju en sadan person som har det jatte bra eller jatte daligt, sa ar alltid det ena eller det andra.. Sa ja ta inte allt vad jag skriver sa ordgrant, ar bara san och lar alltid vara.. Inte latt att vara Sabina, inte heller ar det latt att vara den som lever med mig,

Stackars Martin! =)

Av Bina - 13 juni 2007 10:00

Fast har har jag ett Islandskt tangentbord sa bokstaverna, ja du mamma har fick du dig ditt svar! Blir inte riktigt som svenska har.. Men men Ni far forsoka forsta.. Inte sa mycket att skriva om egentligen.. Tog en timme tidaigare buss till jobbet, vill alltid ga hem vid 16 sa da tankte jag att jag tar en tidigare buss sa slutar jag 16.. Lar val vilja ga klockan 15 idag bara for det..


Vi far se vad eftermiddaggen sager, jag tippar pa att jag kommer vilja ga vid 15..

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards