Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Bina - 12 augusti 2007 13:56

Hittade denna roliga sida hos Jempa, så tyckte att jag skulle pröva och se vilken typ jag är (När jag bor i SWE)


Typ: A01 Kosmopoliter (Sthlm)

Utmärkande drag

  • Unga
  • Välutbildade
  • Singlar
  • Förmögna med höga inkomster
  • Stora bostadsrätter i Stockholm
  • Samhällsintresserade
  • Förändringsbenägna individualister



Typ: L39 Borgare och bönder (GBG)

Utmärkande drag
  • Äldre
  • Yrkesutbildade
  • Gifta par utan hemmaboende barn
  • Låg- och medelinkomsttagare
  • Större jordbruksfastigheter i glesbygd
  • Motorintresserade
  • Traditionalistiska kollektivister
Läs mer om Borgare och bönder
Av Bina - 12 augusti 2007 12:21

Okej ännu ett problem som uppkommit sedan vi kommit till Island.. Vi har börjat få en massa konstiga små hål i kläderna.. Som om det är typ lopphåll eller ja nått lite djur som tycker om att mumsa våra kläder..


Jag tycker inte det är så himla kul direkt.. Har vart tvungen att slänga 2 söta toppar pga av hål på väldigt olämpliga ställen.. Martin har hittat hål i några av sina kläder ocså!


Någon som vet vad man kan göra åt det?


Help Me.. 

Av Bina - 12 augusti 2007 12:17

Hatar denna tid i månanden.. Alla tjejer vet vad jag pratar om, jag har haft det sjukt sistonde de senaste två månaderna också.. allt har vart upp och ner vänt... och bara vart så mycket värre än tidigare! Dumma Island!!!!


Den har vart försenad också, förra gången va den försenad med 22 dagar..!!!!!!


Den här gången med 10 dagar! Vad är det som händer..? Är det någon som är expert på det här??


Min gynokolog/barnmorska är på semester tills slutet av AUG.. Har mailat henne ett par ggr.. Så får väl svar i slutet av aug, men är segt som bara den... Hatar denna tid i månanden.. 



Av Bina - 12 augusti 2007 12:08

Kolla in denna sida, vilken kändis du dejtar!


Min dejt blidde Fredrik Ljungberg, inte föratt han är den hetaste person på jorden men ja.. Tycker ju om fotboll iaf! =)



Värt att pröva! =) 


Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards