Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

Lagtryck, molnparadis och ja va fasiken harligr gratt..

Av Bina - 30 augusti 2007 09:54

Kanske inte direkt later lokande, NEJ det ar det inte.. +


Idag ar jag Bitter.. Bara sa ni vet redan nu..


Kollade nyheterena igar, som vi btw borjar forsta vad de sager, vilket ar dagens plus till Island.. Tack Island att ni rakar ha kvar det fornnordiska spraket sa vi kan borja lara oss grunderna i Svenska spraket.. (Men vi kan redan prata svenska)


Men sen kommer de underbara vaderprognoserna som jag dessutom aldrig tidigare har tittat pa, men efter 4 dagar total molninghet och konstant regn sa tittar man och hoppas pa att man faktiskt ska fa se nagot annat.. Dock svaret ar ater NEJ!

Vet ni vad vi far se, ett jakla stort moln som bara ligger dar och trycker, ar sa stort att enda delen stracker sig till Candas/Usa's kust anda upp over Gronland, till Norges kust ner nanstans i atlanten..

Sa detta JATTE till moln ligger da sjalvklart over hela Island.. och det basta det ligger och snurrar runt sa dar fint sa det ser ut som om hela Island aker karusell.. Vi aker inte nagon jakla karusell vi mar daligt, vi blir aksjuka.. Vi vill hoppa av den dar hejdunrandes karusellen och fa se lite bla himmel...


Bla himmel lar vi iaf inte fa se tills pa Onsdag NASTA vecka.. Det ar sa langt fram de kan spa vadret.. Kanns som om detta moln har limmat sig fast har..


Sen i bilen pa vag till hotellet idag aker vi forbi en bensinmack invid BSI Terminalen.. (Buss terminalen) Dar star det och blinkar med neon bokstaver 11C.. Okej, menas det da att vi ska vara glada att det ar 11C ??? Jag ar inte glad, inte ett dugg glad.. Jakla skit vader..



Sen Martin den idioten(Sotnosen) sager skrattandes nar vi sett att det var 11C,


"Alskling, vet du att vi kommer ha 6 minuters mindre dagsljus nu varje dag ?? Jag laste det pa Wundergound (Weatherground eller vad fasiken det nu heter) "


Min kara pojkvan som aldrig laser, laser nu for tiden.. Varje kvall innan vi ska sova ligger han med Australien boken och laser.. Eller vad jag tror tittar pa bilder.. Han forsoker alltsa allman bilda sig over Australien.. tur att nagon blickar framat.. Jag tror jag har fastnat med sakerhetsbaltet i denna hemska karusell som gor mig aksjuk, visste dock inte att aksjuka inbar halsont, men man lar sig nagot nytt dagligen.. Denna Ö ar valdigt larrorik..


6 minuter mindre dagsljus dagligen ar det de jag vill hora nar jag redan ar bitter?? Garanterat inte.. ar annu mer bitter nu..


For alla er som orkat er igenom detta fragar er nog vilken idiot som har skrivit det har, det ar bara vanliga Sabina som ar sjukt bitter.. Det ar sakert nagra som skrattat en skvatt ocksa.. Men inte jag.. Jag vill inte skratta det ar inte en komsiskt, kom hit och kolla for er sjalva.. Ni kommer inte skrratta, jag lovar!


Bittra dagen fortsatter..


God Morgon btw.. Va det jag skulle skriva fran borjan!


 
 
Sofie

Sofie

30 augusti 2007 11:11

Jo lite komiskt är det allt;-)
Här hemma är det inte mer än 9-10 grader nu på mornarna, burr kofta på! Men idag skiner solen iallafall så det är ganska så härligt ändå!
Stor kram till dig lilla bittra sötnos;-)

http://www.sofie1.bloggagratis.se

 
Sofie

Sofie

30 augusti 2007 11:15

Tänk på Thailand så känns det bättre!
Här kommer vi att bo om vi kommer iväg: http://www.katagroup.com/katabeach/index.htm
Kram igen!

http://www.sofie1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards