Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Första fråge "leken"..

Av Bina - 5 augusti 2007 17:01

 Ja ni, inte direkt vanligt att hitta detta hos mig, känner dock föratt hitta på något nu när filem aldrig verkar ta slut! =)


1. Hur gammal är du om fem år?

27 år, Börjar bli gammal... ÅNGEST!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mig själv, och Martin när jag sov.. Räknas nog inte =P

3. Hur lång är du?
1.73

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Dream Girls, har den fortfarande på i bakgrunden, dålig!

5. Vem ringde du senast?
Mamma, igår.. =)

6. Vem ringde dig senast?
Martin.. Men jag hörde det inte!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Do you wanna follow us somewhere to the middle of nowhere at Iceand? =P"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Aldrig gifta eller skilda..

10. När såg du senast din mamma?
31 Maj vid 7-tiden på Arlanda Terminal 5, när vi skulle gå igenom passkont.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåaaa..

12. När vaknade du i dag?
11.05 Isländsk tid (13.05 SWE)

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jag såg Mamma kyssa tomten jag..

14. Vilken är din favoritplats?

Sthlm..
15. Vilken plats föredrar du minst?
GBG

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Säkert nånstans långt ifrån SWE, tyvärr.. Hoppas i Sthlm med familj

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Ett hus med en häxa i(skumt) och att ha fötterna utanför täcket.. haha

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Martin i Akureyri.. Ett tokigt missförstånd..

19. Hur stor är din säng?
140 (Island) 120 (SWE)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och, på Island Bärbar, Acer Travelmate 6460
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
 linne och trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 med Martins.. Hemma i Swe 3, lilla tudden osså..

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
 Stockholm & Göteborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota är skönt
26. Är du social?
Ja, ibland för social sägs det, vet dock ingeting om det.. =) rastlös..!

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's Halgbaked eller Oatmeal chunky =)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Choklad Pudding! =) Måset vara från påsar också..

29. Tycker du om kinamat?
Absolut, Fusan på Odenplan va favoriten, men har tydligen bytt ägare nu=/

30. Tycker du om kaffe?
Caffe Latte, MUMS

31. Vad dricker du till frukost?
Te eller Jucie..

32. Sover du på någon särskild sida?
Sidan som är längst ifrån dörr öppningen.. (Innerst)

33. Kan du spela poker?
Nopp.. Har inte ens försökt..

34. Tycker du om att mysa/kela?
Finns det något bättre?? =)

35. Är du en beroendemänniska?
Hmm, tänker inte svara.. =)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej faktiskt inte

37. Vill du ha barn?
Ja men måste bättra på övertalningsförmågan först! =)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska Spanska, kanske kan lägga till Isländska om någon månad..
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, när jag Djurgårde vann SM-Guld i GBG och idioterna började använda tårgas, jag svimma av efter ha fått ett Astma anfall.. Någon snäll själ bar mig ner till sjukvårdarna..
 40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Pool, tycker inte om fiskar.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och en massa resor..

42. Äger du dyrbara smycken?
Har ett Efva Attling Halsband, min förlovningsring och ett bismark armband i guld..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
One Tree Hill..

44. Kan du rulla med tungan?
Va???
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Simon får jag nog säga..

46. Sover du med gosedjur?
Min Pooh Bear, men han är hemma i SWE just nu =)
47. Vad har du för ringsignal?
ring ring.. Ericssons Vanliga..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inget från när jag var liten men från när jag var tonåring=)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Svennes Kaviar locket =)

50. Flirtar du mycket?
Nee inte speciellt..
51. Kan du byta olja på bilen?
haha, NEJ, vet inte ens vart oljan i bilen finns =)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Hade jag haft körkort hade jag nog inte fått det..

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser Hollywood Fruar av Jackie Collins just nu.

54. Läser du dagstidningen?
FreittaBladid, sen aftonbldet.se

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Inte just nu

56. Dansar du i bilen?
Jajjemänsan, Martin tycker det är lite jobigt dock..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Fluss..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Säkert något om något kontrakt på jobbet..

59. När var du i kyrkan senast?
När Isabelle döptes i April..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Monika, SO läraren, och Ingela NO& Matte..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
20 dagar

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Martin..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards