Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Bina - 1 juli 2007 14:00

När man nu har börjat vänja sig vid att det luktar ruttet ägg när man duschar samt att man dessutom kan ta sig en lång dusch... '


ILLA.... 

Av Bina - 1 juli 2007 13:08

Har funderat, Kanske ska åka till Smaralind..


Vill köpa en hårfärg, slingorna jag gjorde hos Veronika innan jag åkte hit har växt ut nu och håret ser bara blää ut.. Så är lite sugen på att färga håret.. Sen så såg jag en advert för en ny hårfärg från Loreal 3D nått French Roast, som va super fin..

Martin kommer dock säga att den är för mörk (fast det gör han till allt eftersom han vill att jag ska vara blond) 


Vill kolla runt lite också, har ju inte vart på Zara på en vecka, måste ju se om de fått nått nytt! =)

Sen vill jag kolla lite saker som jag kanske vill ha till min födelsedag, Martins begäran eftersom han inte vet vad jag ska få.. Så ska nog kolla lite sånt också..


Problemmet är att de inte öppnar förens kl 13.. Men om jag tar en dusch nu och jobbar lite med mitt projekt så borde jag kunna vara där till 13..


Så ja, blir nog en tur till SmaraLind..

Av Bina - 1 juli 2007 12:55

Tror ja att nåot konstigt har hänt jag är glad., =)


Även fast solen inte skiner, helt otroligt! Kan det tänk sig att jag kunde vara glad utan solen, det trodde jag inte! Men så är det..

Tänk att bara föratt man köper en bil så blir man glad.. Livet är iaf så mycket enklare med bil..


Martin filosferade (Hatar det ordet kan inte stava till det och kan inte säga det, hjälp mig ?!?!?)


Vi åkte bil hem ifrån stranden igår kväll, efter vår picknik..

Martin: Alltså den här staden e gjorde för bilar, du kommer väll ihåg i göteborg?

Jag: Mmm

Martin: Ja men alltså där inne(han vänder sig om och pekar in mot Reykjavik) Där är det inte gjort för bilar..

Jag: Nee

Martin: Nee men precis..

Jag: Precis vadå?

Martin: Nee men i göteborg så är det inte gjort för bilar.. Så det är stor skillnad här..

Jag: Jaa, (tänker) Här är det inte gjort föratt gå..?!?!

Martin: Precis.. 


Vilken underbar konversation vid hade i bilen.. Inte föratt vi komm fram till så mycket men är typiskt oss, speciellt i bilar! eftersom Martin älskar att köra och jag älskar att åka bil..


Har funderat på det, undra om jag är så hooked on att åka bil föratt vi nästan aldrig åkte bil när jag va liten.. Är en innerstadtjej så vi hade ingen bill jag & mamma.. Vi hade däremot en moppe och en cykel, räckte bra det=) För nu skulle jag kunna åka bil dygnet runt! Jag älskar att åka bil! 



Av Bina - 1 juli 2007 00:32

Nu ska vi nanna våra kuddar här i Kópavogur, ska bli så skönt.. ska smörja in mig med min införskaffade Hawaiian Tropic After Sun kräm.. Hade inte med mig någon body lotion har jag upptäckt för ett par veckor sen, men är för snål föratt köpa också..

Är sååå förälskad i Biotherms BodyLotion den som doftar citrufrukter... Men den kostar en slant och den va slut på Arlanda när vi åkte hit, så blev ingen..


Är också riktigt hooked på Biotherms deostick.. Finns ingetliknande.. Denna va också slut på Arlanda när vi åkte  hit, och de sa att det va så dyrt på Keflavik flygplats så de lurade på mig Christian Dior´s Creme Deo, Sen när vi kom till Keflavik så hade de erbjudande på Biotherms Deostick Köp 2st för 2000 ISK (230SEK) Vilket är ett bra pris för två.. Så köpte det..


Dock hade jag ju redan köpt CD´s Deo.. Men den är riktit toppen den med..=) Så rekomederar båda..


Skulle bara säga Godnatt och så blev det en advert om Deos, Sorry=)

Ni so känner mig vet att det är så här jag är i vanliga fall när jag pratar också, fast jag skriver som jag pratar.. Är vad alla lärare sagt till mig genom åren samt Mamma, Mamma som alltid gråter för hon hör mig säga sakerna.. På mitt egna lilla sätt! Fast sån är jag..Skriver som jag pratar..


Så nu innan jag kommer på något mer flumm ska jag gå och lägga mig! 


God Natt Sverige och Godnatt Island för de delen med..


Ber till solgudarna att solen ska titta fram imorgon! 'Hoppas-Hoppas'


Nattinatti 

Av Bina - 1 juli 2007 00:28

Har vart busig och handlat lite på postorder.. Men blev så kär i tunikan som jag visade i ett tidigare inlägg så jag kunde inte låta bli=)


Och så blev det ett halsband och ett par örhängen, alltsammans för lite under 500:- Tycker jag är helt ok=) 

Av Bina - 1 juli 2007 00:27

Har väntat nu ett bra tag på följande klänning fast i svart, beställde den i januari men fortfarande inte fått den, men får hoppas den kommer snart! =)

Ovido - Quiz & Flashcards