Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

Sommaren 2004

Av Bina - 25 juli 2007 11:40

Kan ju inte avsluta ett inlagg med detta utan att beratta lite iaf..


Sommaren, eller ja sen varen borjade med mitt och Martins uppbrott.. Vi bestamde oss att inte vara tillsammans, forhallandet var slut.. Vi hade studentskiva pa Viper Room, slutade med KAOS.. Jag va anklagad, utpekad vet inte allt vad som hande den kvallen och jag va inte inblandat i nagot men blev anklagad for mkt..

Martin akte till Tjeckien med sin far, det va egentligen det som gjorde att allt tog slut.. det va nog den veckan alla beslut i mitt huvud kom, att jag ville ga vidare..

Balen kom, Martin & Jag gick tillsammans dock ej som ett par, Va den jobbigaste kvallen jag kommer ihag, men kommer ihag Jessicas reaktion nar Brandbilen kom =þ haha, strippor, ja absolut! Va faktiskt riktiga brandman som skulle slacka branden, dock va det ju bara alarmet som hade gatt av..


Student kom, och jag firade denna kvall med Jessica, Tessan och nagra kilkompisar for det mesta pa da varande Chiaro/Sinners.. Ja resten av skolan va dar ocksa men jag umgicks inte sa mkt med resten.. Maria ocksa..


Efter det oppnades Mammas restaurang och jag jobbade en massa.. Jag, Tessan, HS och Jessica(inte min basta van Jessica) bestamde oss foratt aka till Ayia Napa, party party som forsta sommaren som singel.. Detta skulle bli en riktig party semester, jooo vissst det blev det.. har 12 filmrullar á 36 bilder som bevis pa detta.. Traffade en massa roliga nya bekantskaper och aven gamla bekantskaper, da denna resa skulle bli att ha super kul som singel blev den mer en party semester med en langtan att komma tillbaka till Martin..


Och sa blev det.. Nar jag kom hem blev jag och Martin tillsammans igen.. Sen dess har vi haft vara sma uppehall, nee tider isar snarare, i perioder.. Men sommaren 2004 va den storsta..


Tror att mycket berodde pa att man va radd at ta klivet ut i vuxen varlden, ta studenten borja jobba.. Sedan att ta ett forhallande som man umgatts med sin partner dag ut och dag in genom att ga i samma klass skulle bli ett "seriost" forhallande, det va ett stort steg!


Men som sagt ar glad over min val.. tack Ayia Napa.. =þ



 
 
evelina

evelina

25 juli 2007 20:45

naaw =) amor vincit omnia!

krama

http://www.evelinastrans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards