Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

Pigg och glá =)

Av Bina - 24 juli 2007 12:34

Nu ar man pa jobbet, jobbar och star i hander faktiskt inte sa mycket nya saker mer samma samma, men har lart mig en massa masssa mycket nytt sa det ar toppen! Ar nojd med det har!

Eftersom Augusti narmare sig med storm steg ska vi snart borjha fa Opera traning, for bytet av data system.. Fruktar bytet ganska hart.. Kommer bli en tuff manadf..


Mamma har nu vart en angel och gjort sa jag kan ladda upp fler bilder sa ikvall kommer det en massa nya bilder.. So hold on.. Tycker sjalv att det ar mycket roligare att lasa nar ddet ar en massa bilder sa man kan forsta vad allt ser ut som och kunna bara se det som man vill visa =þ


Jobba vidare ska jag ´gora nu, gymmet idag igen.. Kanns super skont att antligen kommit igang pa riktigt.. Ska se till nu att jag aven ater nagorlunda bra sa man kan ga ner kanske en 10-15 kilo.. Min vilja ar 20kilo.. men kanns ganska hopplost!=) Men ingenting ar omojligt =þ


Jobba vidare ska jag gora nu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards