Alla inlägg under maj 2007

Av Bina - 13 maj 2007 13:43

Bara 5 dagar kvar.. Stockholm närmar sig med storm steg =))


JIPPPIII!!


Ska på 1 års kalas den 19e maj.. Lille Liam blir 1 år.. =) http://sofie1.bloggagratis.se  Ska försöka hitta nått skojjsit till honom, får bli min uppgift den 18e Maj i Tebban.. (Täby Centrum)


Som sagt kommer vi bo hemma hos Martins Mamma i Danderyd under vår allt för korta visit hemma i kära kära Stockholm.. 

Ska försöka spendera så mkt tid jag bara kan med Jessica http://persikan.bloggagratis.se och självklart med lilla Isabelle..


Bara det tråkigaste kvar här hemma nu.. städningen..


Martin ska på Bio ikväll Spiderman 3 tror jag det va.. Så blir en ensam hemma kväll idag med.. Ska kolla tv och plugga till min Econ exam imorn.. om jag ännu inte ens börjat kolla på..:/


Sabina i ett Nötskal 

Av Bina - 13 maj 2007 12:14

Nu är det dags för frukost..


Martin kom hem vid 4.15 Hyfsat i OK form iaf..Han tog tom med en dusch.. så så illa var det nog inte.. Men vaknade vid 3.45 och då va han inte hemma, så ringde och då sa han att han var på väg hem alldeles strax..

Han frågade vad jag gjorde, *sover* sa jag, var på han säger att ringer du mig när jag sover och hans vän i bakgrunden brister ut i skratt.. Så roligt va det inte =) Men men.. Med spriten i kroppen är allt kul..


Han sa att han skulle ta en taxi hem.. YEAH Right, tänkte jag det säger han bara för att jag inte skulle vara orolig.. Och sen visar det sig att killen går hem ifrån Avenyn.. Smart ass tänkte jag.. Som om man kan somna om då när man är fly förbannad..


Men hem kom han iaf..


Nu är det dags för frukost som sagt.. Blir Bacon, stekt potatis stekta ägg och sånt.. Bakis Frukost som jag kallar det, Fry up säger Martin =)

Kärt barn har många namn..





Av Bina - 13 maj 2007 12:09

hehe, Tror att det kan vara en framtida avgiftningsklinik för blogg beroende...


Vet iaf att jag är beroende..


Vissa bloggar är man inne och kollar som jag skrev igår antalet ggr.. men det känns som om man inte kan veta för mkt!


Ja ni.. Klubben för Beronde av Bloggar.. 

Av Bina - 12 maj 2007 23:48

Förstår egentligen inte vad som får en att läsa en massa bloggar men visst är det beroende framkallande..


Har vissa som jag kollar ett antal ggr per dag..


Blogg bereonde det är jag... 

Av Bina - 12 maj 2007 23:22

Den tanken tar mig direkt tillbaka till Danmark och resan med klassen som vi gjorde redan under de första veckrona i skolan.. =)


Jag, Isabelle, Hanna & Sofielåste in oss på toan medans resten av klassen var ute i hotellrummet på Scandic i Fredrikshamn... Och där stod vi och sjöng.. och dansade.. inspelat på min mobil är det också=)



Ikväll har jag inte gjort mkt.. Tvättat och slappat i soffan, jag som skulle plugga på min Econ Final Exam.. men så har det inte blitt.. Skönt att njuta av att vara ensam hemma..


Gick inge bra för Swe idag i Ishockey VM.. Blir Bronsmatch imorgon mot Ryssland.. bara hoppas att det blir någon medlaj imorn..



Ska nanna snart, sitter och kollar på poängen i ESC bara, går inge bra för SWE däe heller.. seg dag för de svenska folket.. =)

 Hoppas Martin kommer hem snart så man slipper vara orolig men det tror jag iof sig inte.. de skulle mot avenyn vid tolv tiden så de har ju inte ens kommit ut än=)


Kollat på Flygbiljett för Martin till Brisbane också.. kostar typ 5600:- för enkelresa.. bra pris.. Men han måste få CSN beviljat först.. men resan kommer bära av runt den 10e Februari 2008.. Kommer vara utan varandra i 5 månader.. Hur ska det gå?? Kommer få spatt... 


Framtidens problem..

Nu ska det Nannas.. ;-) 

Av Bina - 12 maj 2007 14:43

Idag har det packats, packats, tvättat och städat =)


Men nu har Martin åkt iväg på personal fest med nystryken skjorta och väluppklädd =) Han ska nog ha en riktigt trevlig kväll..


Själv ska jag bara vara hemma, fortsätta med tvätten tyvärr men men vissa saker får man stå ut med.. Men nu ska man bara få kolla på tv.. Hockeyn blir en sak sen ska man kolla Schlagern kanske kolla en film och bara mysa med en massa god Anton Bergh choklad och lite saft=)



Av Bina - 12 maj 2007 10:00

Frukost dax och jag är glad =)

Av Bina - 11 maj 2007 20:40

Jag är såååå trött...


Skrev ett långt inlägg imorse men det verkar som att det inte kom fram... segt!!


Nu har det vart en sjukt lång dag.. 4½ timmars sömn visar sig.. Idag har det vart en lång dag i skolan.. Vi har kollat på klassen ovanför oss som redovisat sina degree project.. som vi ska göra nästa år.. (sjukt myket) men segt att bara sitta och titta...


Lite sextourism, fifa worldcup, motivation, in-house training... en en massa massa massa saker...


Har blitt typ 7 koppar kaffe.. en massa choklad nån fiskgryta med vitlöks aioli och en massa ramlösa.. och ett par riktigt sköna slina jeans och en munk jacka och ett par riktigt ingånga pumaskor=))

och ack att ej för glömm.. en riktigt dagen efter sminkning och fin fin fint hår...


Anton Berghs "Ghana" 60% choklad med nibs.. MUMS MUMS MUMS!!!!!!!

En riktigt rekommondation för det..


Ögonlocken mina är trötta.. men städat lite och packat en del..


Men nu e det Missing på tv3.. så blir en tv kväll.. imorn ska martin på p-fest själv ska jag ha en mys kväll hemma med mina econ papper..


Mys pys på er... 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards