Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Bina - 3 maj 2007 22:59

Nu har jag tagit en paus, blir en hyfsat lång paus =) Återupptas imorgon kl 06.30

Måste sova lite också.. Tryckt i mig 1 käck... 1 Surablåhallonrulle, ett 30-tal maltesers och några mentos lakris.. Men ögon vill endå inte..


Har nog gjort mitt idag! =)


Mgnt Report ska vara på max 2000 ord.. Är uppe i 1738.. Men har en massa mer att skriva plus att jag inte ens har börjat med min conclusion som borde vara på åtminstonde 100 ord, så blir en hel del klipp och klistra imorogn=)


Grupparbete i skolan imorgon också, Hospitality Business Economy, helt ok  ämne, det sista vi har kvar nu.. Ja, förutom MKT auditen då (men den är så gott som färdig så...) 

Vi ska förklara hur man gör en forecast på en business, på något underhållande vis, vi får dessutom credits för att vara roliga och påhittiga.. påhittiga är jag men rolig, NEJ är nog lika rolig som en full soptunna , har erbjudit mig att vara gubben i lådan!! hehe Vi får se..


Imorgon väntar en ny dag i soliga soliga varama staden Göteborg (Ja jag är tom med positiv till GBG)


Måste ha feber!!


=) 

Av Bina - 3 maj 2007 18:55

Det blev sushi till middag=)))))

Nått går bra iaf, övertalningförmågan finns kvar!!

Martin åt yakitori kyckling spett med terriaykisås=)


Sitter med min uppsats den är tok tråkig.. Kommer behöva Godis & Läsk, Maltesers=))) Är så trött så ögonen bara trillar ihop men kommit en bit iaf! Så ska nog ta mig en lite promenix så man får lite solenergi & frisk luft & lite sött =) I will need it! 

Av Bina - 3 maj 2007 16:39

by the way är fortfarande trött.. =)

Vill ha Sushi till middag, men Martin är inte sugen på det=/ Får hitta på nått annat..

kolla lite TV också=)

CSI & House sen måste jag plugga.. Men det är väl hockey igår..


No comments om Martins humör efter Man U Förlust igår..

(grattis Milan)


=) 

Av Bina - 3 maj 2007 16:32

Då var det dags! Någon gång är det alltid den första!


Sabina har fått sitt första IG sedan Gymanstiken i årskurs 9.. på 6 år har jag lyckats slippa IG.n men idag som 21-åring lyckas man, FAN!!!! 

Mamma jag vet att man inte får svära men usch vad arg jag är på mig själv..

2 tentor idag.. Första, Marketing gick toppen bra! (Den jag trodde skulle gå åt fanders) 

Andra, Restaurant Operations gick åt fanders.. Och jag som jobbat inom restaurang i typ 4år och dessutom gått Hotell och Restaurang på Gymnasiet.. Jag borde ha klarat den.. 

Kunde ha fått 48 credtits.. räknade ihop och när jag lämna in hade jag klarat  21...  Det är ungefär 44%.. Måste ha 65% för godkänt!!!!

Presentation jag hade idag gick bra iaf.. Så  2 tentor gjorda och ett arbete/redovisning..



Bara 1 tenta,

2 Grupparbeten &

1 Case study(denna ska vara inne om 19 timmar och inte börjat än!)


to go... 


Av Bina - 3 maj 2007 06:22

Jag vill inte vara vaken, vill bara sova.. Men är tenta nu 8.30 Så måste upp!

Är så trött.. Legat och pluggat halva natten.. Har drömt om alla komnstiga saker jag pluggat in.. så ska komma iväg till skolan snart så jag kan plugga lite till innan det är dags att skriva tentan!

2 timmar och 8 minuter kvar till tenta.. 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards