Alla inlägg den 11 maj 2007

Av Bina - 11 maj 2007 20:40

Jag är såååå trött...


Skrev ett långt inlägg imorse men det verkar som att det inte kom fram... segt!!


Nu har det vart en sjukt lång dag.. 4½ timmars sömn visar sig.. Idag har det vart en lång dag i skolan.. Vi har kollat på klassen ovanför oss som redovisat sina degree project.. som vi ska göra nästa år.. (sjukt myket) men segt att bara sitta och titta...


Lite sextourism, fifa worldcup, motivation, in-house training... en en massa massa massa saker...


Har blitt typ 7 koppar kaffe.. en massa choklad nån fiskgryta med vitlöks aioli och en massa ramlösa.. och ett par riktigt sköna slina jeans och en munk jacka och ett par riktigt ingånga pumaskor=))

och ack att ej för glömm.. en riktigt dagen efter sminkning och fin fin fint hår...


Anton Berghs "Ghana" 60% choklad med nibs.. MUMS MUMS MUMS!!!!!!!

En riktigt rekommondation för det..


Ögonlocken mina är trötta.. men städat lite och packat en del..


Men nu e det Missing på tv3.. så blir en tv kväll.. imorn ska martin på p-fest själv ska jag ha en mys kväll hemma med mina econ papper..


Mys pys på er... 

Av Bina - 11 maj 2007 00:56

En lång lång dag har äntligen kommit till enda..


H´Började allt med en tur på Liseberg med 5 andra i klassen, lite femkamp och åkte lisebergsbanan, sen blev det en cider hos mig.. sen bar det av till Hard Rock Cafe för KY mingel med skolan, sista för i år.. så va skojj att se alla innan vissa tar graduation och andra ska på  praktik..

Blev middag på HRC också.. mums ;-) Fast sent.. 22.30 =)


Sen gick vi till Deep.. har dansat järnet ur oss.. benen e helt slut.. men sjukt skojj va det! HMH06 rules på dansgolvet=) Men nu är vi hemma, just det hunnit med att bowla också=)


Imorgon ska man sitta och lyssna på 4:ornas Degree presentationer också.. *puhh.. så måste vara i skolan kl 9.00 sharp..


klockan ringer om 5.30 h


Nanna gott *GÄSP!!! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards