Alla inlägg den 5 maj 2007

Av Bina - 5 maj 2007 22:40

Hade en sväng med en konstig sjukdom förra våre och en del av hösten, läkarna vet inte vad det är.. kan ha med migrän att göra sägs det..


Vet ej, men illa mår jag och det snurrar i huvvudet..


Inge kul, nu är det dags för sängen och hoppas på att det är borta imorgon..


God Natt 

Av Bina - 5 maj 2007 20:37

Jag har blivit beroende av lakrits..

Snacka om Cravings.. Hela tiden.. Sitter och tuggar på EXTRAS lakrits tuggummi hela dagarna men slänger det när den bästa smaken är borta.. så går åt typ 1 påse tuggummi om dagen..

Var tvungen att gå till pressbyrån precis för att köpa, lakrits.. KÄCK, den andra saken som jag addicted to..

Det är ju bara för gott..

Har bara en käck kvar nu, suck!

Av Bina - 5 maj 2007 14:57

Ni sitter man i Bikini, ska inta balkongen...


Va alldeles för mkt folk på stan.. Tråkigt.. hitta ett lilla vitt linne, 79,50:- på H&M.. Kändes gött att hitta nått väldigt billigt och fint..


Varmt.. det är så varmt så man kanske får lite färg till när man är där ute..

Martin slutade jobbet nu så han kommer väl hem snart! Mysipys..

Laga mat tillsammans och njuta av resten av dagen, inget speciellt händer..


Pratade precis med Jessica, saknar dig!


Solen kallar! 

Av Bina - 5 maj 2007 10:51

Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva ut i hundrade år!!!


Grattis på din stora stora dag, tänka sig nu får du äntligen gör vad du vill =)


Grattis på din 18års dag!


Ses när jag kommer hem.. Får bli en middag ute med ett glas vin kanske?

Ha en toppen dag Romina! 


/ Stora Syster 

Av Bina - 5 maj 2007 10:16

Idag är jag gladare och helt enklelt en roligare människa, alla har dåliga dagar..Speciellt med mycket stress och lite gjort = KAOS..


Det är helg.. Nu har jag fått sovit ut och e glad.. Ska ta mig en härlig lång dusch sedan ta mig en promenad mot Avenyn Ta mig ner mot Nordstan och kolla lite i affärerna.. Men bara kolaa, min plånbok är alldeles för tunn föratt shoppa..


Har redan köpt en >Digital Kamera den här månaden så att vi kan ta fin fina bilder på Island..

Martin är nervös över Island.. Han tycker det ska bli lite jobbigt, jag med.. men vi får ta det de kommer.. Kan inte göra så mkt nu.. Ångrar att vi inte åkte till Khao Lak.. till hotellet där.. men Island är bättre för min karriär, hehe och min engelska. Det problemet har ju inte Martin eftersom han är både svenska och engelsk medborgare! Lyckosten... 

Nee ni nu ska jag väl försöka dra fram solen okså från molnen.. så man kan ta sig en solstund på Balkongen sen också..


Men först duschen.... 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards