Alla inlägg den 28 maj 2007

Av Bina - 28 maj 2007 11:35

Blir mycket pyssel nu de 3 dagarna som är Kvar i Stockholm! Finns en del att göra.. fixa med bankkonton.. och inköpa saker vi ska ha med till Island.. Ska börja denna dag med att fortsätta ringa..

Fylla i Martins alla papper till Griffith/CSN och allt sånt som ska vara klart innan vi försvinner till Reykjavik..


Martin ska på derbyt ikväll han, jag vill egentligen jag med.. men hinner inte.. ska träffa mor min ikväll! Sista gången vi hinner ses innan jag far iväg.. Får skjuts av Robin till Arlanda..


Finns en massa som ska hinnas med innan kl 7.45 på Torsdag! Förstår Isabelle nu som bara sa att allt var kaos.. det är KAOS!! Så många jag vill träffa och så mycket jag vill hinna göra.. Men tiden räcker inte till..



Sönderstressad, JA! 

Av Bina - 28 maj 2007 11:34

Fast tycker att den mest vart ond, men fasiken..


Ikväll är det Derby Djurgården-AIK! =))


Heja Djurgården..!

Av Bina - 28 maj 2007 11:27

Har ringt, ringt, ringt och ringt ännu mer hela morgonen..

Icelandair, är en omöjlighet att komma fram till.. När vi väl kom fram blev vi bortkopplade..

 Vårt problem är att när vi boka biljetterna, uppgav vi Martins kreditkort.. Nu fick han ett nytt i förra veckan, så duktiga som vi är har vi ju klippt hans kort.. Igår när vi blev upprörda upptäckte vi att vi inte hade hämtat ut våra biljetter, skulle då hämta dem och upptäckte att vi var tvugna att ha Martins kort, ddet som då låg i papperskorgen hemma här i Mörby sönderklippt..


Va bara till att åka hem med mammas bil hämta kort och bokningsnummer sen tillbaka till Hammarby.. Vi fixa allt förutom att vi nu har ett ihoptejpat kort... Som vi hoppas fungerar på Torsdag morgon när vi står på Arlanda, terminal 5... SEGT!


Vill fortfarande inte åka.. ännu mindre efter alla otrevliga människor i telefonerna, dit man ringer! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards