Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Bina - 1 maj 2007 22:15

Snart är även denna dag slut.. Och när den här månaden är slut kommer jag bo i Reykjavik.. Känns skumt..

Tillbaks till idag, Hunnit med en massa idag;

Pluggat en massa =)

Haft tvättstugan sen 12 till NU

Ätit

Tittat på Uggly Betty & Desperate Housewives 

Pratat med Morfar & Mamma

Vridit armbågen ur led, samt lyckats få tillbaka den...

Och självklart hunnit stökat ner lite till hemma ;-)


Imorgon ska man va i skolan kl. 8.30 Så blir en ful dag imorn.. Tar med mig lunch då också, får blir grillad kyckling med kokt potatis.. tillbaka till livet som student.. Blir iaf inte Euroshoppers Nuddlar! =)

 LYX!!

Av Bina - 1 maj 2007 17:13

Martin städa balkongen idag.. = Kaktus i handen..

 Så Hanna, tyvärr Herr Kaktus finns inter längre, den bidde kaktus mos utan taggar, för de fastna i Martins hand..

Jag har en söt klumpeduns  till pojkvän! =) Med Kaktustaggar i handen, stackarn!

Av Bina - 1 maj 2007 17:08

Ja ni man behöver inte ha barn för att det ska hända saker som får en att storkna.. =)

Har som sagt suttit med laptopen i mitt knä sen jag vakna.. den sitter fortfarande där.. Men Martin va jätte gullig och gjorde lunch och sen gjorde han en kanna saft också...

Efter maten, blev jag lite törstig och frågade om han kunde ge mig ett glas, och han kom med det och hällde i min mun och över hela mig, var på jag busade tillbaka och sprutade det jag hade i munnen över hans tröja..

Som sagt behöver bara var 21årig barn också=)

Han blev inte så glad men sen blev vi vänner igen och så satt jag i hans knä i soffan och så skulle jag dricka eftersom jag fortfarande inte fått nått i mig varpå när jag hade hällt saften i munnen började Martin skratta, och jag med så då blev han duschad i saft en gång till... så soffans kuddar luktar gott iaf! =) 


Av Bina - 1 maj 2007 14:14

Kan det bli sämre.. plugg, tvättstuga och sen molnigt.. bara för att jag ville sitta ute på balkongen och plugga! Blää..

Ska äta lunch nu.. Kassler med bamse god sås och pasta.. MUMS!!! 

Har gjort klart ett arbete.. just 50 more to go.. nja inte så farligt=) 

Av Bina - 1 maj 2007 11:17

Vill någon köpa en barvagn??

Min bäste vän säljer nu deras emmaljunga duo combi 2007 års modell. Köpt hösten 06, den är använd ca 5 mån....

Emmaljungas duo combi classic chassi

Emmaljungas duo combi edge färgval elk (svart+brun).


I liggkorgen finns det ett ryggstöd man kan fälla upp för den lilla bebisen som är stark och nyfiken men än förliten för att få byta till Sittdelen.

Sittdelen kan vändas åt båda hållen och styret är ställbart i höjdled.

Nypris är 7200:-

Säljes för 6000:-

Pris kan diskuteras vid snabb affär..

!!!! en helt underbar vagn att köra (tycker jag med) !!!!!

Lämna en kommentar här hos mig eller kontakt Jessica direkt på:

jba_jessica@hotmail.com

Av Bina - 1 maj 2007 11:15

Imorgon ska de vara inne,

Deklarerade via sms, men då glömde jag bort att dra av mina pengar jag kunde för att jag studerar på en annan ort än hem orten.. =/ Får ta det i nästa deklaration! Kunde man fått lite mer tillbaka, men är nöjd med det jag får =))

Kan unna mig en härlig semester i Florida i December kanske=) 


Av Bina - 1 maj 2007 11:12

Då har man vaknat idag med,

har tydligen pratat i sömnen inatt.. Vilket Martin tyckte va kul.. Vi skulle gå nånstans men sen blev jag arg när han frågade vart vi skulle gå (???) Hur skulle han kunna veta.. hehe

Idag fortsätter studierna i sin vanliga takt.. frukost som gääller nu! Vårt hembakta bröd med lite ost på med en kopp rooibos chai the... =) Och kanske lyxa till det med ett glas nyponsoppa! Har faktiskt lite grapefrukts som måste ätas också!

Ska tenta plugga på balkongen sen när solen kommer.. Så man får lite färg på sig också.. 

Av Bina - 1 maj 2007 11:09

Grattis idag till dig tjejen, du blir lite större i år, 19år!!! GRATTIS..

Hoppas du får en toppen dag med familjen och vännerna.. Och en massa fina presenter!!! =) 

Du får en liten sak av mig när jag kommer till Stockholm, men ta hand om dig och njut av din dag!


Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards