Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Bina - 27 maj 2007 19:34

Blev ännu mer ledsen när jag kollade på nyheterna/vädret på 4:an vid 19.. 4 grader på Island, VEM VILL ÅKA DIT EGENTLIGEN???



Vill vara kvar här där det e sommar snart.. På midsommar lär jag få gå i Moonboots och >Goose Jackan..


Tacka gud för Sverige..

Av Bina - 27 maj 2007 19:30

Nu har vi ätit middag, blev mat på Malmgrenska Krogen i Hammarbyhöjden, åt Rimmad Lax & Dillstuvad Potatis..


Va hungrig redan på eftermiddagen vilket min underbara pojkvän reflekterade över och kom in till mig som att i bubbelbadkaret med en Makrillsknäcckebröd Macka.. MUMS!


Alice & Robin var med idag också.. =) Och nu är det klart stackars Calle som suttit fast i London sedan i Fredags kommer hem imorgon.. hHan får flyg London-Amsterdam, Amsterdam-Stockholm.. Så han har fått ett riktigt äventyr han! =) En helg i London, bara så där extra! hehe..


Äntligen på väg hem, sitter hemma hos Mamma nu och har ätit glass med jordgubbar! Det är ju så gott..

Av Bina - 27 maj 2007 14:26

Har haft en dyster eftermiddag, hitills.. Blev jätte ledsen för ett tag sen.. Satt och läste en atrikel om Island, varpå det stod en massa om Vulkanen Hekla och Katla, och jag blev jätte ledsen..

Vill inte åka längre.. Känns helt meningslöst att vara där, att jobba och bo nånstans som man egentligen inte vill, utan måste..


Fortfarande lessen, men nu är tårarna slut iaf!


Vill bara att det blir December så man får komma hem.. Vill redan hem fastän jag inte ens lämnat landet..


Hemma är bäst.. ! 

Av Bina - 27 maj 2007 11:55

Lär bli en hel del övervikt..


Packningen går fullt framåt.. men men, mycket ska med.. blir juh tyngre när man ska ha vinterkläder med sig.. men jag välkomnar alla till Island, bara att köpa med er lite goda godis.. =) 


Och svenska gottigheter..


Övervikten kostar 135:-/kg, dvs en hel del.. Mamma har redan fått ärva en massa kläder, som jag egentligen ville ha med mig, men men får väl skylla att jag var tcvungen att lämna alla kläder hemma så kan jag köpa mer nytt på Island=)

 Man får juh inte vara dum ;-)


Solen kallar, eller grininga uttråkade Martin =) 

Av Bina - 27 maj 2007 11:45

Om 4 dagar är vi på Island, boendes i Reykjavik..


Känns väldigt vemodigt, vet inte om jag vill längre men kan inte göra så mycket åt det nu..

Pratade med Isabelle igår, en tjej i klassen, hon är just nu nånstans i luften mellan Landvetter och Shanghai, dit slut destinationen är..


Hon va väligt lessen.. Känner att jag kommer känna precis likdant på Onsdag!



Snart är man en Islänning.. Vill hellre vara Svensk 

Av Bina - 27 maj 2007 11:44

Går inte atta lägga upp några bilder, tror det beror på att jag sitter på uppringt internet just nu.. Men när jag kommer till Island blir det trådlöst, lite bättre=)

Av Bina - 27 maj 2007 11:40

Idag är det Morsdag, ska träffa Mamma senare.. Äta middag ska vi göra..


Igår, va Jag & Martin hos Mamma och grillade med Tomten, Robin & Alice.. Lilla fifi va med också.. =)


Just nu är Martin, jätte jobbig, han vill gå ut nu.. men jag har precis vaknat så jag vill inte.. vill ta det lite lugnt! Kollat upp en massa saker har jag gjort..


Calle är fortfarande fast i London med SAS strejken.. Stackars liten, tur att han inte förstår allt..


Bara så alla vet Martin ska dricka en kopp the nu.. Var tvungn att klargöra det.. =)


Blir väl ut i solen så smånnigom.. 


Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards