Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Bina - 14 maj 2007 21:18


Min lilla resedagbok ( Bina_ ) 

http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=164313&section=undefined


Martin har en också.. Hejmutt kallas han..


Där kommer det läggas upp en hel del bilder.. Även de som tas nu under veckrona i Sthlm =)


Nice... 

Av Bina - 14 maj 2007 21:01

hehe kanske inte så blont uatn mer ljusbrunt med blonda slingor och nått sånt...

Veronika är en klippa så hon fixar nått!


Ska dit på söndag den 20e Maj kl. 11.00 

Av Bina - 14 maj 2007 20:45

Av Bina - 14 maj 2007 19:24

Ja ni, den stora frågan i livet, hur klarar man sig utan H&M??


Fick med Martin in på HM.. Köpte 3 bas linnen.. ett i Ljusgult ett i ljusrosa och ett vitt..


Ska ju till Island i 6 månader helt utan HM.. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. så har gjort mig en plan.. Får shoppa så pass mkt nu som jag normalt gör under 6 månader.. (kommer bli sjukt dyrt) men men, får hoppas det finns nått billigt och skojjsit i Reykjavik som är HM liknande..


Kollar ljust nu på "Du är vad du äter" Bert Karlsson är huvudpersonen idag.. Intressant!!! =) 

Av Bina - 14 maj 2007 16:09

Jaha ni,

 då va man inte klar iaf.. Fick reda på att jag måste skriva om en uppstas..


Har till den 31 mAJ PÅ MIG.. KUL KUL =)

Då vet jag vad jag ska pyssla med i Sthlm också.. jag som ville umgås med alla så mkt som möjligt.. emn får änga mig lite till uppsats skrivande..


Ätit middag också, falukrovs Wok med koksmjölk och nudar.. va mumsigt!!



Ska åka in till stan nu med Martin igen, lura in honom på HM ska jag göra också=)



Av Bina - 14 maj 2007 13:56

I've just realized.. men va fan..


SVENSKA, tack! 


Jag har just kommit på att jag skrev det förra inlägget på engelska.. hehe


Blir så när man går en utbildning på engelska..

Helt otroligt!! =)


Men men om ni behöver en översättning hör av er ;-)

Av Bina - 14 maj 2007 13:53

At school, thats where I'm right now..


Just been doing my last Exam for this year.. the Econ exam is done.. Right now I'm printing out all the computer assignements we've done this year, they need to be handed in today.. with all the formulas and so on..


Maybe I shall eat some lunch here, I'll meet Martin in Nordstan when I'm done here so better hurry up..


I felt like the exam went good.. !! I do really hope so since this was the Final Exam, so this is mostly what will make my grade..


I'm crossing my fingers..




Av Bina - 14 maj 2007 06:57

Det va en riktigt otippad händelse.. gå in i duschen och upptäcka att schampoot är slut.. fick bli tvål idag.. ILLA, vill ha mitt schampoo..


Blir en barnrumpa när mitt hår inte blir som det ska..



BLLLÄÄÄÄ 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards