Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Bina - 15 maj 2007 21:59

Jag är helt slut nu, ska ta mig en tur in i sägen och sova lite..


Duschade förut också.. helt underbart att slippa lukta matos..



Despan & Betty är avklarade.. spännande..



Alldeles för trött för att skriva mer, hörs imorgon!!!


Sov Gott =) 

Av Bina - 15 maj 2007 20:42

Äntligen hemma, ätit middag har jag gjort också.. Risoni med Fiskbullar i Hummersås.,. Nu har vi ingen mat kvar hemma =)


Vart och tömt mitt skåp i skolan idag, så nu behöver jag inte åka dit nått mer förens i mitten av Januari,,


Förberett för 4:ornas Graduation har det sysslats med.. Gjort massa Pannacotta, imorgonska det fixas en massa frukt och så.. MUMS =)


Mamma kommer imorgon.. Efter 23.. Ska bli härligt, sen ska hon hjälpa oss..



Nu e det Betty=) sen Despan, sen SÄNGEN!! 

Av Bina - 15 maj 2007 08:08

Känns som om man sover och vaknar hela tiden.. Nu är jag iaf vaken.. Sovit gott har jag gjort.. =)


Ska göra mig i ordning nu så måste jag åka till skolan och prata om CSN och fixa med skåp och ta lite kopior.. sen ska vi iväg till en restaurang/festvåning och börja fixa maten till 4:ornas Graduation imorgon..


Desserter ska jag fixa.. Ska bli skojjs!


Sen hem och packa.. Måste ju hinna se Despan ikväll =) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards