Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Bina - 4 maj 2007 22:00

Om 14 dagar exakt!


Längtar, skönt att snacka skit med Veronika också=) 

Av Bina - 4 maj 2007 21:55

Nu ska jag nanna, bara få sova bort det sista av den här dagen..


Behövs vill inte vara så här dyster längre, that is not me.. Kollat tv hela dagen, blev Missing och Crimnal Minds, är inne i en riktigt brotts serie period i mitt liv, vet inte varför men härligt att titta på..

Imorgon, ska nog ta mig en tur mot Avenyn, Kungsportsplatsen och Nordstan föratt kolla lite affärer.. Ska försöka komma in tidigt, slippa alla människor=)

Förbi Bibblan, lämna tillbaka alla mina böcker jag lånat, eftersom arbeten är klara!

Ätit massa glass och Vattenmelon också, men sängen kallar! 

Av Bina - 4 maj 2007 19:41

Vill gå på Liseberg, men sminkingen godkänner inte riktigt dit.. som Martin säger du köR med mascara från ögat till hakan, blir så när man är lessen..


Vill hitta på nått, men svårt med inga vänner..


Kollat på One Tree Hill, min favvo serie.. Så bra!


19.45 CSI Kanal 5

20.00 Missing Tv3

21.00 Criminal Minds Kanal 5


Blir nog tv... 

Av Bina - 4 maj 2007 18:39

Nu har en dag till gått vidare.. om 14 dagar är man tillbaka i Stockholm!!

Har inte vart eller är inte så jätte glá just nu, känner mig totalt slutkörd.. Utbränd av plugg, fick ett litet sammanbrott och fick gråta av mig.. Inge mat här inte.. inte hungrig, men godis fungerar..

Orkar bara inte med skolan längre, vill ha en tjej dag med myspys, typ SPA och en lunch, lite shoppin och fika en härlig middag på halv grek plus turk, som avslutas med en Cosmo på Cafeét..

Någon intresserad? 

Av Bina - 4 maj 2007 10:59

Jag är så färdig med mitt arbete, traalallala.. Nu ska jag ta mig en snabb spring tur ( I wish med spårvagnaran) till skolan..


Springa in på brendhains kontor och slänga arbetet på skrivbordet=)  Så får vi hoppas att Mark tycker att det är ok, en hemlis bara fixk juvara max 2000 ord, råkade nog trycka in 2937  ord.. hehe hoppas han inte märker något.. =)


Sminkad, påklädd.. bara magen som kurrar, kom precis på att har inte hunnit äta något än.. gick bara upp kl 6.30

Blir nog en sallad eller sushi på vägen=)


Av Bina - 4 maj 2007 08:12

Nu har man vart vaken ett tag, fortsatt på min Mgnt Report..

Skönt men har fått klipp och klistarat en del... är uppe i 1813 ord nu, max 2000 är tillåtet så man börjar närma sig lslutet men måste få in lite referenser som visar varför det ska göras som följande..


Ska vara i skolan kl 11.30, Grupparbete dags...


Sen är det helg!!!! =) Och snart Stockholm.. 14 dagar kvar exakt!!!!  

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards