Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Bina - 6 maj 2007 22:06

Har precis sett det sötaste man kan se, och roligaste höll på att gråta av skratt..

Jessica skickade över en fil på Isabelle till mig..


Isabelle är tokig i att hoppa i knäät och så, nu fungerar deras hoppgunga de har till en hel del.. Det här klippet skulle verkligen passa in i American Funniest Homevideos..

Hon är för söt hon, den lilla sovandes Belle.. 

Av Bina - 6 maj 2007 19:40

Martin glad nu, något gladare än va han va tidigare i veckan när Man U förlorade mot Milan i Champions League..


Nu håller vi alla tummarna för Sverige mot Finland ( ser bra ut 1-0 efter 2 perioder)


Grattis Manchester United..! 

Av Bina - 6 maj 2007 17:05

Nu har Martin kommit hem och vi har ätit,

Spagetti & Köttfärssås m. massa parmesan =)

Lite sallad också..


As god dricka också, Ica Gott livs Persika/Hallon dricka MUMS!!!



Snart är det dags för Hockey!

Heja Sverige! 

Av Bina - 6 maj 2007 10:09

Ska bli så kul, JIPI!!!

Den 18e Maj, då kommer vi hem igen.. Ska till frissan kl 10.00 tåget kommer intyp vid 9.. Sen ska jag till Synsam kl 12.00 för att få linser=))

Den 19e Maj, då blir det 1 års kalas för lille Liam (vad snabbt det går!!) Har inte sett han sen i oktober typ =/ , Sen ska jag & Martin fira vår 1års förlovingsdag på kvällen..

Den 20e maj, då vill jag träffa Jessica och lilla Isabelle, och Björn också om han är ledig ..

Jag vill göra så mkt när jag är hemma.. Som jag också vet att jag inte kommer hinna.. >Bara hemma i 12 dagar för att sedan flyga över halva atlanten till Island.. Så får prioritera.. Man har lite tandläkar besök och läkarbesök in planerade så man slipper sitta på Island utan Astma och Migrän medicin.. den är inte så kul..

Men innan Island blir det Stockholm, äntligen!!! 

Av Bina - 6 maj 2007 10:03



12:05 Fashion house highlights, Kanal 5

17:40 Sjunde himlen, Kanal 5

18:00 Ishockey: VM, tv 3

20:00 Brothers & sisters, Kanal 5

21:00 Hemma hos Jamie, Kanal 5

21:30 Justice, Kanal 5

Av Bina - 6 maj 2007 09:59

God morgon God morgon!

Nu är man utvilad och glad, skönt att få sova så skönt..


Idag ska det städas och paskas och pluggas..

Hade en pluggfri dag igår dså då får det bli lite mer idag.. =)

Hoppas på att solen tittar fram också för då kan man sitta på balkongen och plugga och då blir det genast lite roligare=)

Martin är på jobbet han så får ha en alldeles egen mysiga morgon.. Ska äta vårt hembakta bröd med leverpastej tror jag, är favvoriten här i vårt hem..

Vi börjar med frukost! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards