Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Bina - 29 maj 2007 20:32

Imorgon, är det fullt upp!!


Lunch i Globen, Fika med Hanna.. Fika med Jessica, Städning i Mörby, samt en massa Packning,,


Arlanda ska vi vara på kl. 05.45 på torsdag morgon! =)


Robin kommer och hämtar oss kl 05.00, Mamma ska följa med.. Vet ej om jag hinner skriva imorgon.. Om jag gör det så är det ett extra plus i kanten! =)


Annars hörs vi på torsdag eller fredag! =) I ny stad och nytt land..


REYKJAVIK, ICELAND! 

Av Bina - 29 maj 2007 20:28

Idag blev det en hel dag ala Jessica/Isabelle.. =)


Började med Jessicas nya arbetskläder hos skräddaren.. 2 timmar senare och en mass pengar senare... va vi en tok lessen/grining Isabelle, och två svimmfärdiga vuxna.. blev lunch i Gallerian.. Kolla lite i affärerna.. Hitta lite små kläder till Isabelle.. =)

Fika och Glassätning i Gallerian va med också..


Kom hem vid 19.20...  Matlagning är avlarad.. Nu ikväll blir det Bettan & Despan.. UNDERBART!!!  

Av Bina - 29 maj 2007 20:25

Igår va en riktigt tuff dag, en av de tuffaste jag vart med om någonsin, kan tänka mig att det blir värre framåt torsdag och fredag! Jag grät grät och grät  ännu mer..


Vad nån en sa började tårarna komma, stressad kan man kalla mig! =)


På t-banan på väg in till stan satt jag på t-bnan och började stört gråta.. en dam frågade vad som hänt, så som att någon precis dött.. Svaret va, Jag ska bara flytta ifrån Sverige.. Hemskt kallar jag detta som sker just nu..



Igår kväll var det p-fest på mammas jobb.. med en massa mat, dricka och lite brännboll! Va super skojj!


Sen hem till säängen föratt sova.. Tiden går så fort! =/ 

Av Bina - 29 maj 2007 20:23

Årets första myggbett har in förskaffats.. Illa nog..


Ett par stycken på benen och fötterna och ja de kliar! =) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards