Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Bina - 22 maj 2007 22:41

Nu kallar sängen.. ska upp tidigt 4.30 =/ Lite små segt!


Blev inge Desperate och inget Uggly Betty =/


Ännu segare..


Men sängen ska bara bli underbart! =)

 SOV GOTT!

Av Bina - 22 maj 2007 22:21

Nu var det dags att nanna igen..


Vart ute på staden hela dagen känns det som, va på CSN och diskuterade.. men vet inte om jag riktigt kommit fra till något.. som vanligt.. fick med mig en blankett iaf! =)

Sedan blev det lunch på Donken.. McFeast Junior.. gott faktiskt sen blev det en fika på Espresso House på Stureplan.. med Simon.. Super trevligt att träffa honom efter hans tjänstgöring i Afghanistan i massa månader.. men han lever=) Dock pratade han om att åka tillbaka, inget vare sig jag eller Martin tycker om..


Middag på Helens Krog blev det också.. Fajitas Combo blev det MUMS!!!


Man gör av med en massa pengar när man är hemma för att träffa alla.. Tessan kom förbi Helens Krog också.. med en tjejkompis...


Imorgon ska jag jobba på Mornington, frukost blev det.. 06.00 til 12.. Ska bli kul att träffa alla gamla arbetskamrater, och de nyanställda...


Sen blir det läkaren imorn också, helkroppsrenovering som jag kallar det.. Martin säger blodprov =) 

Av Bina - 22 maj 2007 12:18

God morgon, god dag och kanske god kväll..


Nu var det EVIGHETER sedan jag skrev.. och jag lever.. bara det att jag har världens mest urkassa internet uppkoppling.. och sen har vi haft problem med datorn.. en olycka kommer sällan ensam.. =)


Hunnit med en massa massa saker.. Liam har fyllt 1 år också=)

Har en massa bilder som ska läggas upp under kvöällen eller imorgon.. Måste tyvärr göra mig i ordning, CSN nästa.. tjafsa om pengar, CSN.. de lever ett liv för dem själva.. Jobbigt värre..


Sedan blir det staden ett tag.. Middag på Helens Krog med Martin, Simon och Tessan.. =) Va ett riktigt bra tag sen..


kolla in ww.resedagboken.se

resenär: Bina_


Jessica KRYA PÅ DIG!!!!!


Tack för en underbar dag när Liam fyllde år! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards