Alla inlägg den 8 maj 2007

Av Bina - 8 maj 2007 21:54

Ja ni, då var veckans avsnitt slut.. Spännande..


Har idag fått email om  min praktyik på Island från min blivande chef, är sååå nervöös nu.. Men ni som känner mig vet att jag alltid vill planera för framtiden och nu när jag vet att det blir Australien så tänker jag nästan mer på det en den kommande uppgiften Island...


Alla jag känner tycker jag ska spara pengar så att ni kan komm aoch hälsa på oss i Surfers Paradise.. Luftmadrasser på golvet funkar alltid=) 

Av Bina - 8 maj 2007 19:41

Skulle bara säga att jag är så glad att jag inte ens kan sluta le...












ÄLSKAR ER ALLA....


Surfers here we come... 

Av Bina - 8 maj 2007 19:39

trallalalalallalalalalallallalal........





VI SKA FLYTTA TILL SURFERS PARADISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Är så sjukt glad, nästan så att Champagne flaskan ryker..


Martin fick sitt acceptance letter från Griffith Univesity..


Dear Mr Martin Johansson

I'm glad to say that we wants you to start at Griffith University Bachelor of Multimedia..... 


Han kom in, han fick det.. Bara att hoppas jag kommer in.. Har annars Bond University i Surfers också.. men va fan får åka dit och jobba...


Ska bo i Austalien i kanske 3 år..



Herregud!!!! 

Av Bina - 8 maj 2007 19:36

Nu har man ätit, Fiskpinnar med potatismos och remuladsås.. Lite annat än den tråkiga spagettin och köttfärssås man ätit ett tag nu.. =)


Vart i skolan idag och tittat på en massa redovisningar.. Kul, vissa helt sjuka saker gjorde av grupperna, men hallå vem kan inte skratta=))

Vår tur imorgon.. sjukt nervös.. Hatar att stå in för klassen och prata, men dags att lära sig vid åldern av snart 22 år.. Ska ju bli Manager, då lär jag behöva det=)


Uggly Betty snart sedan Despan som jag kallar programmet efter.... 

Av Bina - 8 maj 2007 07:23

Fattar ni en redovisning ifrån att vara klar med mitt första år på högskolan...


Nästan så man får fira med Champagne imorgon efter redovisningen.. Sista kvällen jag behöver sitta och plugga på till 15 Januari-...


Mamma jag vet att jag inte får svära, men alla ni känsliga läsare och under 18 blunda nu..



Fy fan va härligt, jag är så jävla glá


God Morgon by the way! =))) 

Av Bina - 8 maj 2007 07:21

Vi är så klara med Marketing Auditen..

...igårkväll kl 23.33 smack så tryckte man på save och wips så hade vi 20 sidor av riktigt bra arbete..

Ja ni det är så underbart att bara veta att idag kan man lämna in den.. en dag före man måste..

Ännu en sten från hjärtat är borta!


Av Bina - 8 maj 2007 07:20

Vaken, och glad.. =)


God Morgon världen.. Vad händer idag då? 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards