Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Bina - 13 maj 2007 22:14

Här igen.. otippat??

Nja.. tveksamt skulle jag säga..


Har inget liv.. Iaf inte nu när man bara vill sätta sig på tåget till Sthlm..


Nu ska jag stänga av alla datorer jag har.. Borsta mina tänder.. stänga av radion och tok stänga av tv:n.. Sen tror jag inte att jag kan blir mer distraherad..


Mitt problem är att jag FORTFARANDE inte börjat lässa för min Econ exam tills imorgon.. Jag är helt otrolig.. =)

Har bara nämnt den i typ alla mina inläg idag.. hehe

Thats me..


Nee ni, hörs imorn bitti när jag förhoppningsvis har pluggat en del mer än vad jag gjort nu..


Sommarlov efter kl. 15 imorn ???? 


Av Bina - 13 maj 2007 21:19

Nu... är nu sen är sen

och nu måste jag plugga till min Econ tenta imorn..


Kollat på Brother & Sisters har jag gjort också.. men nu är det dags att plugga, Martin har gått iväg till Bergakungen SF föratt se Spiderman 3, funderar på om jag ska gå och möta honom när den slutar eller bara ta en mysig kväll hemma..


Imorgon ska jag till skolan kl 9.00 fortsättning på de sista Degree Projecterna för 4:orna.. sen efter lunch ska jag ha min Econ exam.. Sen ska jag komma ihåg att tömma mitt skåp i skolan.. Måste verkligen göra det..  och lämna in nyckeln till expeditionen..


Men nu är det iaf dags att plugga vidare, så man klarar Econ kursen.. Viktigt viktigt=)


Nanna tryggt allihopa.. 

Av Bina - 13 maj 2007 18:14

BBQ Fläskkarre m Råstekt Potatis och Bearnise..


MUMS!!! 

Av Bina - 13 maj 2007 16:01

Helt  och hållet ska denna dag ägnas åt min Econ Exam imorgon.. men.. som vanligt har jag svårt att hålla mig borta här ifrån samt att stänga av tv:n har svårt från att hitta på det jag verkligen ska göra..


Sabina i ett nötskal igen..


Tv idag då..


17.40 Sjundehimlen, Kanal 5

18.00 Is Hockey VM Final, tv3

20.00 Brothers & Sisters, Kanal 5


Sen är det nog dags att plugga lite till..

Imorgon är sista dagen i skolan.. Weeee..

Sedan är man tillbaka i mitten av Januari och då jäklar ska det pluggas.. Sen i mitten av Maj 2008 har jag min Graduation.. Då kanske man ska festa lite...


Sen vid Midsommar ska jag ta flyg från Arlanda till Brisbane, där min söta Martin ska möta mig för att sedan bo på Hotell i Brisbane innan vi tar oss ner till Surfers Paradise, hur lång denna resa blir är fortfarande okänt men vi får se.. Jessica, har dig i åtanke =)



Av Bina - 13 maj 2007 13:43

Bara 5 dagar kvar.. Stockholm närmar sig med storm steg =))


JIPPPIII!!


Ska på 1 års kalas den 19e maj.. Lille Liam blir 1 år.. =) http://sofie1.bloggagratis.se  Ska försöka hitta nått skojjsit till honom, får bli min uppgift den 18e Maj i Tebban.. (Täby Centrum)


Som sagt kommer vi bo hemma hos Martins Mamma i Danderyd under vår allt för korta visit hemma i kära kära Stockholm.. 

Ska försöka spendera så mkt tid jag bara kan med Jessica http://persikan.bloggagratis.se och självklart med lilla Isabelle..


Bara det tråkigaste kvar här hemma nu.. städningen..


Martin ska på Bio ikväll Spiderman 3 tror jag det va.. Så blir en ensam hemma kväll idag med.. Ska kolla tv och plugga till min Econ exam imorn.. om jag ännu inte ens börjat kolla på..:/


Sabina i ett Nötskal 

Av Bina - 13 maj 2007 12:14

Nu är det dags för frukost..


Martin kom hem vid 4.15 Hyfsat i OK form iaf..Han tog tom med en dusch.. så så illa var det nog inte.. Men vaknade vid 3.45 och då va han inte hemma, så ringde och då sa han att han var på väg hem alldeles strax..

Han frågade vad jag gjorde, *sover* sa jag, var på han säger att ringer du mig när jag sover och hans vän i bakgrunden brister ut i skratt.. Så roligt va det inte =) Men men.. Med spriten i kroppen är allt kul..


Han sa att han skulle ta en taxi hem.. YEAH Right, tänkte jag det säger han bara för att jag inte skulle vara orolig.. Och sen visar det sig att killen går hem ifrån Avenyn.. Smart ass tänkte jag.. Som om man kan somna om då när man är fly förbannad..


Men hem kom han iaf..


Nu är det dags för frukost som sagt.. Blir Bacon, stekt potatis stekta ägg och sånt.. Bakis Frukost som jag kallar det, Fry up säger Martin =)

Kärt barn har många namn..





Av Bina - 13 maj 2007 12:09

hehe, Tror att det kan vara en framtida avgiftningsklinik för blogg beroende...


Vet iaf att jag är beroende..


Vissa bloggar är man inne och kollar som jag skrev igår antalet ggr.. men det känns som om man inte kan veta för mkt!


Ja ni.. Klubben för Beronde av Bloggar.. 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards