Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Bina - 9 maj 2007 22:01

Puhhhhhhhhh...


Nu ska det nannas, imorgon ska jag sov..


Imorgon ska det packas och pluggas lite för Econ examen.. Imorgon kväll är det KY-mingel på hard rock cafe, bowlas ska det göras också.. jag är en av fyra i klassen som ska spela,.. Hospitality management ska vinna=)


En tur med femkamp på Liseberg verkar det bli också med klassen...


Bäst att Nanna =) 

Av Bina - 9 maj 2007 20:28

Yes, vi vann... Då va vi klara för semifinal=)


Kanske kolla in Room service nu, se vad Ebba har för sig=)




Känns sjukt att man ska flytta till Australien om ett år och lite till..

Vara utan Martin i 5 månader också.. Kommer gå mina vänner på nerverna.. Men men what are friends for?? =)



Av Bina - 9 maj 2007 18:18

Alla måste kolla hockeyn..


Vart och tagit två glas rosé vin med klassen, suttit på Linné terassen och njutit av solen..

Men nu blir det fläskkotletter med sallad och en hög dos av hockey=) 

Av Bina - 9 maj 2007 18:15

Idag har vi haft presentationen i skolan, Jag, har haft en kostym på mig och sett väldigt profosionell ut.. Gjorde för att stå och ha presentationer.. eller inte.. men men var väldigt kul när man väl stod där..=)


Men vips, så gick brand alarmet av i skolan och skolan va tvunbgen att utrymmas mitt under vår presentation.. hehe Lite otippat, och nej  jag va inte inblandad, jag vet att jag hatar att göra presentationer men så långt skulle jag aldrig gå..


Äntligen klar... Trodde jag va done med allt, men får bli ett Economy Final exam på måndag.. sen ni e det slut på år 1... =) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards