Alla inlägg den 29 november 2007

Av Bina - 29 november 2007 11:59

Nu ar det verkligen inte lang tid kvar.. Efter idag har jag 5 arbetsdagar kvar Tijho"

En av mina klasskamrater har avslutat sin praktik nu tror jag, Isabelle i Shanghai.. Hon ska paborja sin resa genom Kina nu istallet.. Sen via Italien och hem..

Tank att snart borjar skolan igen..


Fick lite angest igar nar jag satt och at kalaspuffar till middag, kom att tanka pa att jag hade glomt bort vad Law of Diminishing...  va.. Fick lite panik, jag hade ju precis lart mig all underbar ekonomi lagom tills praktiken borjade och nu kanns det som om allt ar bort blast..


Ska plugga lite ekonomi under jullovet.. Kanske ta med mig ekonomi boken till Thaliand.. tror faktiskt att det far bli sa =)


Lussebullebak och pepparkaksbak ikvall.. Jag, Madeleine och Jasmine ska baak och sta i. Kanske gor var egen Glögg ocksa.. Vad gor man inte om man ar svensk?? =)


Martin och Jag ska ha en harlig lunch date idag! Myspys..


Martins sista dag pa jobbet idag, vadret ar helt underbart just nu ocksa, men lugnet fore stormen.. en stom vantas namligen komma pa besok hos oss har ikvall.. runt 29m/s ska det tydligen blasa runt 18.00 just nu ar det snokladda berg runt Reykjavik (som taget fran ett vykort) typ -1 grad och klar bla himmel! Underbart! =))

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards