Alla inlägg den 12 november 2007

Av Bina - 12 november 2007 09:19

Ja, fforlat att jag inte skrivit nagot pa tok lange men nu har jag legat hemma i influensa sa har inte riktigt haft tid med att skriva, plus att vi inte har nagon dator..

Eller jo nu har vi dator, vi har fatt tillbaka var trasiga dator for de kunde inte laga den har (!!??) Sa nu maste vi ta med oss den hem till Swe forartt fa den lagad dar.. Lite sma jobbigt!!


Men mar battre nu lite prosits da och da bara..


Sa det har inte hant sa dar jatte mycket i mitt live sedan onsdags kvall dock.. Vi hade middag tillsammans allihopa pa guesthouset pa lordagen som jag lagade.. Vi at Tacos till middag sen gjorde jag en dessert.. Vaniljpannacotta med Kladdkaka och farska bar och passionfrukt.. Mums va det och alla var faschinerade hur det sag ut, de tyckte det sag ut som en "riktigt kock" hade lagat det.. JAg ar ju utbildad kock och jobbat som kock sa kan ju saga att jag ar en riktigt kock.. =) Alltid lite kul nar man kan overraska andra..


Pa fredag ar det bara 21 dagar kvar tills vi kommer hem, helt otroligt.. Tiden gar sa fort helt plotsligt.. Jag har bara 19 arbets dagar kvar med idag.. Maste se till att jag hinner med allt jag ska gora innan vi aker.. Ska bli riktigt kul faktiskt..


Nu maste jag dra med Soffia och ata frukost magen kurrar..

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards