Alla inlägg den 13 november 2007

Av Bina - 13 november 2007 13:17

Jag såg en annons för  Personlig Almanacka och detta är precis något för mig, den kostar 275 kr med frakt och moms, så är i stil med de jag brukar köpa på Ordning&Reda varje år.. Är en grej för mig att alltid köpa en almanacka där...


 Så samma prisklass men oj så mycket finare!


Så har stil 1 med 2 rader.. på översta raden står det "sabina" och undre raden "tjugohundraåtta" Hade Lila som bakgrund och ljusrosa text.. Tror den kommer bli sååå fin..

Sen kan man ha individuella val om hur den ska se ut innuti. Perfekt!


Alla ni som letar efter en ny almanacka, kolla in denna sida och gör er egen!


Underbart!

Av Bina - 13 november 2007 12:37

Hmm, Fick detta recept i boken som jag skrev om att jag fått igår...


Taget ur boken "Cool Dishes" Traditional Icelandic Cuisine..



Gott va?? =P

Av Bina - 13 november 2007 12:24

Tillbaka på jobbet och står i, nee såå farligt är det faktiskt inte.. ser ni det finns prickar över bokstäverna.. Helt otroligt va, mitt snille jag kom ju på att jag faktiskt kan använda mig av svenska inställningar på datorn! =)


Bara lite seg i huvvudet kanske..


I helgen ska min granne på guesthouset Madeleine åka till Stockholm.. Min kära mor ska hämta henne på arlanda.. Jag erbjöd Mamma att hämta henne så kunde hon ta med sig lite av våra saker hem..

Ska se till så en liten present till världens sötaste blivande 1åring ska få den 21:a november.. Då lilla Belle faktiskt blir stor flicka =)

Ja och Liam blir ju snart 1½ år också.. Helt otroligt vad fort de små liven växer.. (När Liam blir 1½år firar jag & Martin 1½år som förlovade, vilken tajming vi hade, eller snare du Sofie =) )


Fick en kokbok av Soffia igår också, ska publicera ett recept där ifrån i ett nästkommande inlägg! =)


Lunch dags alldeles strax här! Mums..

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards