Alla inlägg den 26 november 2007

Av Bina - 26 november 2007 13:50

Jag onskar mig ocksa lite boktips infor resan till Thailand! =)


Sofie vi kanske tom med kan ta med oss olika bocker och lasa varandras! Vager mindre sa=Þ


Sa har ni nagra toppen bok tips sa tar jag emot dem med oppna armar! Tijjjhoo.. Bara 12 dagar kvar till Thailand..

Av Bina - 26 november 2007 11:46

Jag ar trott och seg.. Vart en hard helg, eller egentligen inte men man borjar bli gammal och sliten =Þ


I fredags hade vi bara en mysig kvall och gjorde inte sa mycket min tand gjorde fortfarande onte sa at lite forsiktigt! =)


I lordags hade vi stora julpyssel dagen (jag hade) Martin jobbade ju sa.. Jag kokade knack och chokladkola och skulle gora rischoklad men hittade inga rispuffar men ska leta vidare lite =) Pa torsdag ska vi gora lussebullar pa guesthouset, riktigt mysigt! =)


Igar va jag och Jasmine(en av de svenska tjejerna pa guesthouset) ute och red islandshast! Min hast hette Drygur(han va dryg ocksa) Han vagrade ga, och speciellt tölta, fast blev varst pa vagen hem.. Vi va ute och red i 3 timmar, sa det va en liten tur.. red pa grasfalt, grusvagar och igenom en flod(river) Sa va riktigt trevligt forutom att det var -8 grader och snostorm.. storm i storm betydelse.. Blasigt varre..


Hade min Gas-Jacka, 2 par byxor 4 par strumpor, 3 par vantar, 1 linne, 1t-shirt, 1- langarmad understallstroja och en college troja med huva och en rosa mossa och observera ovanpa detta hade jag en vinteroverall som ridstallet gav oss.. Har nog aldrig kannt mig sa pakladd.. Trots det sa fros jag (!!!!!) Illa.. Men en upplevelse utover det vanliga! Ska lagga upp bilder sen nar jag kommer hem och kan lagga in bilder pa datorn!


Nu ar det 8 arbetsdagar kvar och 11 dagar kvar har totalt tills vi aker hem.. Underbart! =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards