Alla inlägg den 23 november 2007

Av Bina - 23 november 2007 09:33

Sa om 14 dagar nu sitter ci uppe i luften nanstans utover Atlanten med mal Stockholm Arlanda..


Kan ni tanka er, 6 manader har sa gott som gatt forbi, Har enda gott valdigt fort tycker jag! =)


Sa om 15 dagar bar det av till Thailand.. Ska bli sa under bart med semester.. Vill vill vill vill aka nu.. =)


Helg snart.. Fredagskaffe pa jobbet forst. Blir inget atande for mig!

Av Bina - 23 november 2007 09:29

Sa, igar madde jag inte sa bra sa tog mig en tur till jobbet foratt saga att jag gar hem och sover och sedan bara kolla igenom min mail.


Va hos Tandlakaren igar vid 8.30 Visade sig att jag hade 4 hal i en tand..!!!! Sa han gjorde rotfyllning och lagade tva vanliga hal i en tand... Sa igar kvall efter att bedovning hade slappt gjorde det saaaa ont, gor det idag med kan jag ju saga..

Men ska forsoka jobba sa lange som mojligt sen ta mig en tur hem och vila upp mig.. =)

Men nu ska tanden bli battre hoppas jag, ilar lite nu??!??! men det kanske det ska gora sa har i borjan.. alla nervtradar sitter ju i roten av tanden sa ja, kanske ska vara sa??



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards