Alla inlägg den 6 november 2007

Av Bina - 6 november 2007 09:06

Vi har fatt lite resekompisar till Thailand =)

Som ni som sakert laser min blogg laser nog Sofie's Blogg (med lilla Liam) ocksa..

Men ja manga har undrat vad for konstig relation vi har..

Jag ar syssling med lilla Liam, sa Sofie's "man" (tanker kalla det sa for det ar faktiskt pa tiden, eller hur Matte =Þ ) Mattias ar min Mammas kusin.. Men var slakt ar valdigt liten sa maste nog saga att Matte & Sofie ar mer som mina syskon =)


Sa alltsa Sofie, Mattias och lilla Liam ska till Thailand nast intill samtidigt som oss, eller ja de aker 1 dag fore oss... Och vi kommer bo nara varandra sa det  ar perfekt..

Plus vi kanske hinner ses pa Arlanda =Þ


Vi aker den 8e December.. (Dagen efter vi kommer hem ifran Island).. Vi kommer bo pa Centara Karon Resort och kommer hem pa Julafton.. =)


Som ni kanske forstar ar langtan oerhort stor att fa komma ivag och fa komma hem lite gyllenbrun (pepparkaksbrun blir det nog) och kanna sig frasch igen, Tijjhooo"! =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards