Direktlänk till inlägg 6 december 2007

Ett sista inlagg ifran Island..

Av Bina - 6 december 2007 16:19

Nu blir det sista inlagget innan vi ar tillbaka hemma i Sverige.. Har vart en harlig dag trots nagra tarar farre osv, men i lag en harlig dag..


Vadret idag, ja ni det har snoat som bara den sa det ar for forsta gangen sno pa marken (Island sager hejda)..

Vi har checkat-in pa hotellet ocksa, blir en harlig kvall.. Martin ar nog nere i hotellets SPA nu och njuter i jacuzzi:n.. Hade jag gjort om jag inte hade jobbat.. =Þ

Ska ta en fika med Soffia nu pa vart kara Kaffitar (typ Waynes/Espresso House) Sista Islandska latten.. Sen blir det vin pa Vinbarinn med alla fran kontoret.. Sen middag pa Grillið, sen nanna dags sen hemma resa.. Underbart..


Det var Kveðjukaffi for mig idag.. Va en massa Islandska godsaker.. =) Varan HR Manager holl ett litet tal, va nara att tararna brast da, men kunde halla mig.. Sen har en efter en kommit och sagt hejda..

Fick ett par orhangen med svarta parlor (Lava Parlor, fran Hekla) superduper fina.. =)

Fick aven ett kort ifran alla som alla skrivit sma kommentarer.. Laste lite va inte sa farligt faktiskt, men Mamma du kommer grina som bara den =Þ.. Kommer nog hinna med lite tarar till.. Tycker om det har.. Allla ar sa himla underbara.. Men det ar dags att komma hem nu..


Sofie, om vi inte hinner ses pa Arlanda imorgon sa han en super trevlig resa sa hor vi av oss sa fort vi kommit ner.. =) Men jag hoppas pa en snabb kram pa Arlanda..


Mamma, ses imorgon, oxrullader ar perfekt Martin sken upp som en sol.. Brysselkal mums =)


Jessica, imorgon ar jag hemma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Yeajhhhh!! See you all, Sweden here we come..

 
 
helga

helga

7 december 2007 08:37

Lycka på färderna!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards