Alla inlägg den 5 december 2007

Av Bina - 5 december 2007 10:29

Nu ar det inte lang tid kvar! =)


Hemresa pa fredag morgon (alldeles for tidigt for min smak! Maste ga up vid 03.45 Riktigt segt men jaa smallar man far ta nar man vill aka hem!!


Igar kvall va en riktigt mysig kvall.. Vi at Paella och tittade pa 2 Islandska filmer (Korpen Flyger 1 & 2) Eller ska inte saga vi eftersom jag mest tog mig en sovstun under tiden =Þ


Ikvall ska jag traffa lite vanner som man lart kanna har och saga hejda, kanns riktigt segt.. Maija min van fran Salt kommer dock komma till Stockholm forsta helgen efter nyar och spendera lite tid me dmig sa kanns verkligen toppen kul!!

Annars tror jag att det kommer fallas bade en och tva tarar idag/ikvall.. Maste ju saga hejda till alla pa guesthouset. Riktigt jobbigt..


Det forsta jag ska gora nar jag kommer hem ar att fixa sa jag kan ladda upp bilder har igen. Sa att det blir en rolig blogg igen =) Mest vart en resedagbok nu, vill tillbaka som det var forut.. Massa shopping och andra tips! =)


Sen ska jag ut pa stan och kolla och SHOPPA!!! Jaa jag ska shoppa.. Finns lite saker som jag bestamde mig foratt shoppa for lange sen, men dock inte haft mojlighet till sa ska inkopas direkt vid hemkomst! =)


Sen ska jag mysa med Jessica och Belle, ska se nar det lilla underverket Belle ska visa sina fardigheter av gang och pratning, uscha vad mycket man kan sakna nara och kara.. =)


Om jag jobbar nu gar dagen fortare och jag far snart aka hem =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards