Alla inlägg den 3 december 2007

Av Bina - 3 december 2007 15:12

Ikvall bara det av till Blue Lagoon.. Underbart!! =) Bara 1 1/2 timme kvar tills jag slutar, hoppas verkligen att vadret ar lika bra da som det ar nu.. Just nu ar det inte ett moln pa himlen och solen bara lyser.. Dock ar det lite kallt (-3- -7) Fast vindstilla, dock ska det bli storm under natten sa det ar lugnet fore stormen =)


Men Blue Lagoon ska bli helt underbart, hoppas att det ar lika harligt som vanligt!

Av Bina - 3 december 2007 15:07

Sen nar vi kom hem blev det pyssel for fulla muggar! =)


Vi pa gueshouset hade planerat att gora ett pepparkakshus eller ja iaf ett forsok till pepparkakshus, tycker faktiskt att vi lyckades utomordentligt.. Blev superduper fint!

Sen efter bygget blev det Glogg fika med Lussebullar, Pepparkakor, Pepparkaksmuffins, Knack, Kola och Ris Choklad =) Massa Mums..


Blev dock en valdigt lang dag, kom i sang ett bra tag efter 23.00 lite sent foratt komma upp kl. 6.30 dagen efter.. Men va en riktigt mysig kvall =)

Av Bina - 3 december 2007 15:03

Vi gick upp jatte tidigt i Sondags ( 7.00) med tanke pa att vi gick och la oss vid 01.30

Vi blev upphamtade av Iceland Excursions vid 08.00 och da skulle det ha bart av till Þórsmörk.. Detta var dock helt omojligt da det inte fanns nagra som helst vagar kvar (regnat for mycket samt att glacierarna smalter otroligt mycket just nu) sa vi fick aka langs kusten pa sodra Island och se allt roligt som gick att se =) Vadret var helt underbart och stralande sol, ingen vind ja sa bra som det bara gar att fa det pa Island!!


Vi gick tom pa glacierar i puma sneakers (inget att rekommendera) jag kramade om Martin bakom honom han gick med sina skor och jag gled med bakom =) Kande mig som en tre aring igen =Þ



Av Bina - 3 december 2007 14:50

Sa nu ar det mandag och jag ar tillbaka pa jobbet!! =) Och forlat att jag inte skrivit tidigare idag, men ja har en deadline idag som jag totalt glomde bort (ojda) Sa har suttit som en liten mus framfor datorn och gjort allt!! =)


I lordags tog Martin och jag en ordentlig sovmorgon.. Sista gangen jag far sova ut tills vi kommit till Thailand (underbart men lite for langtid dock) Efter det blev det en svangom till Kringlan, vi fick ju lon i Fredags.. Kopte lite sma saker infor lordagskvallen da vi hade julfest med jobbet, sa julbordet var pa Kaffi Reykjavik och var helt ok (dock inte som svenskt julbord =Þ)Sa efter det blev det utgang.. Vi gick till Vínbarinn och till Ápótek. Men jag & Martin gick hem tidigt da vi skulle aka ivag pa en liten tur i sondags.. =)


Men va verkligen en super trevlig kvall, o sista lordagen pa Island =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards