Alla inlägg den 4 december 2007

Av Bina - 4 december 2007 15:29

Sitter har och nastan sover i kontorsstolen.. Ar bara for trott kanner mig mor i hel kroppen och vill bara vila..

Antingen ar jag bara pa tok for trott eller sa haller jag pa att bli sjuk.. Jag hoppas pa att jag bara ar trott =Þ Vill ju inte bli sjuk nu nar man ska aka till Thailand..


Langtar bara efter att fa ga hem.. Blir iof sig runt 17-tiden idag eftersom jag ocksa tog mig en liten sovmorgon.. (Blir sa sur pa mig sjalv nar jag gor det)


Uscha uscha, hoppas jag piggnar pa mig lite.. Behovs =)

Av Bina - 4 december 2007 11:02

Uscha vad det ar trakigt att packa.. Speciellt nu nar man inte kan packa allt pa en gang.. Plus att man har sa mycket skrap som man egentligen ska slanga men som bara ligger dar och skrapar..


Sen nar vi kommer till Sthlm pa fredag sa blir det bara att vanda upp och ner pa vaskan sen packa ner alla sommar klader for nu ar det ju sa att vi snart ar i Thailand =) Ska bli saaaaaa underbart! =) Eller hur Sofie??


Sa ikvall ar det Paella till avskedmiddag och tvattstugan samtidigt sen blir det snart hemresa.. hihi, vi far snart aka hem..

Dock kommer den svara biten forst, saga hejda till alla underbara manniskor har.. =(

Av Bina - 4 december 2007 10:55

Nu har stormen anlant har hos oss.. Men gardagskvallen var underbar, Vi va pa Blue Lagoonen och det va precis lika underbart som vanligt!! =)


Vi kom dit runt 17-tiden och vadret var underbart, solen var pa vag ner bakom bergen och det blev ett underbart sken runt hela Lagunen.. Var dock lite laskigt nar solen hade gatt ner  eftersom jag som ar lite radd for fiskar (dock finns det inga fiskar, men fick enda for mig att det fanns det) sa tyckte jag att det var nagot som simmade runt benen pa mig =)


Sen var det kolsvart ute och en jatte fin stjarnhimmel sa vi simmade omkring och gjorde ansiktsmask och bara njot av vara sista vistelse pa Blue Lagoon...


Vi kom hem runt 20.00 da at vi middag, vilket nu verkligen bestar av allt vi har kvar hemma, super duper trakigt! =) Men men..

Sen kollade vi Criminal Minds, sen tok somnade jag runt 21.30 Jag som skulle vara vaken till Dirt som borjar senare men icke sa nicke.. =)



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards